Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، سرهنگ احمد ناصری رئیس کلانتری 125 یوسف آباد در تشریح این خبر گفت: با وقوع چند فقره سرقت و شکایت های صورت گرفته از سوی شهروندان مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی، افزایش گشت های انتظامی در دستور کار قرار داده شد که مأموران انتظامی هنگام گشت زنی متوجه رفتار مشکوک دو سرنشین خودروی سواری شدند که خودروی خود را به طور نامناسب در خیابان پروین اعتصامی پارک کرده بودند و سرنشینان آن مدعی بودند که خودروی آن ها دارای نقص فنی است، رفتار مشکوک آنان ظن مأموران را برانگیخت که احتمال سارق بودن آنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اقدام به بازرسی از خودرو سواری کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودروی سواری تعدادی مدارک و مستندات مالکیت خانه و خودرو و نیز تعدادی اقلام خانه مانند ریش تراش، 11 عدد قاشق چنگال قدیمی، ساعت رومیزی قدیمی، جاسوئیچی کشف شد که این مدارک و مستندات متعلق به سرنشینان خودرو نبود. براین اساس برای بررسی بیشتر مظنونان به کلانتری انتقال داده شدند.

وی در ادامه گفت: در پی تحقیقات انجام شده، مشخص شد که مدارک و مستندات ماشین مربوط به خودروی مسروقه در خیابان رسالت و مدارک مالکیت خانه مربوط به اموال به سرقت رفته از خانه ای در یوسف آباد است که ظن مأموران به سارق بودن آنان به یقین مبدل شد.

ناصری همچنین گفت: با توجه به تحقیقات صورت گرفته، سارقان چاره ای جز اعتراف به سرقت نداشتند و در اعترافات خود مدعی شدند که سرقت ها را با همدستی دو نفر دیگر انجام دادند و اموال مسروقه را به مالخری در مرکز شهر می فروختند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان به چندین سرقت، پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه اموال مکشوفه تحویل پایگاه سوم آگاهی پلیس پایتخت شدند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2814946235242222399 برچسب‌ها : ریش تراش یوسف آباد سرنشینان خودوری مرموز ریش تراش راز سرنشینان خودوری مرموز در یوسف آباد را برملا کرد +عکس لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها خانه جدید آنجلینا جولی را ببینید + عکس واکنش محسن رضایی به نتایج احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دستگیری قاتل بی رحم 7 زن در گیلان + جزئیات جنایات واکنش چهره های سرشناسی که صلاحیتشان احراز نشد همه چیز درباره انحرافات اخلاقی آقای سعدی! در آرایشگاه زنانه چه بلایی به سر زن جوان آمد؟ مهربان‌ترین مادر شوهر دنیا + عکس لحظه برخورد پره‌ بالگرد به سر مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد +فیلم قاچاقچی مواد مخدر ملکه زیبایی زندان شد! غذاهایی که کودکان را باهوش می کند لیست همه پربازدیدها برگزیده ها ریش تراش راز سرنشینان خودوری مرموز در یوسف آباد را برملا کرد +عکس نمایشگاه خودروی شانگ های 2017 +عکس صاحبان پلاک‌های مسروقه بخوانند چطور کارت‌های MicroSD از کار افتاده را تعمیر کنیم؟ + عکس لحظه برخورد پره‌ بالگرد به سر مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد +فیلم مهربان‌ترین مادر شوهر دنیا + عکس عروسی های دهه 60 این شکلی بودند کباب‌خوری صهیونیستها در کنار زندانیان گرسنه اولین دستمزد لیلا اوتادی در سال 80 روزهای سخت آقای نویسنده در بیمارستان آخرین مطالب همه سایت 09:40 ریش تراش راز سرنشینان خودوری مرموز در یوسف آباد را برملا کرد +عکس 09:36 تعریف جالب وظایف مردانه از زبان یک نظامی بازنشسته!+عکس 09:35 علت بروز ناراحتی‌های کلیوی/ آب سالم بخورید 09:34 توضیحات وزیر کشور درباره شایعه مصوبه ممنوع‌التصویری احمدی‌نژاد 09:33 دلیل شهرت این خانواده پاکستانی چیست؟ +تصاویر 09:33 تهرانی ها چند ساعت پشت ترافیک می مانند؟ 09:30 جزئیات هدایت تحصیلی دانش آموزان 09:30 خارش شدید پوست هنگام شب از علائم بیماری گال است! 09:29 روسیه تمام کارت هایش را برای ایران خرج نکند 09:29 نمایشگاه خودروی شانگ های 2017 +عکس فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانی یوسف آسمانی به زمین رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ امروز مردم ایلام به پاس قدرشناسی به استقبال یکی از فرزندان زهرا (س) آمدند.
بزرگمردی که پا جای رد پای مادر شهیدش گذاشت و در گمنامی ۴۱ ساله اش، در ناکجا آباد زمین پنهان شد و حالا آسمان، نشانی اش را به زمین فرستاد تا خاک این دیار از ستاره خالی نماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • گل اول صنعت نفت به مس رفسنجان با سوپرگل علی یوسف
  • گل تماشایی علی یوسف به مس رفسنجان (صنعت نفت - مس رفسنجان)
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • عملیات نجات سرنشینان پراید نگون‌بخت در سیل وحشتناک | فیلم
  • نشانی یوسف آسمانی به زمین رسید
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • فیلم| لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی
  • ببینید | لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی