Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@10:31:44 GMT

صحیت های دادستان کل کشور درباره مبارزه با فساد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۲۵۱۶

صحیت های دادستان کل کشور درباره مبارزه با فساد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حجت الاسلام و المسلمین منتظری برخورد قاطع با مفاسد را بُعد دیگر حمایت از سرمایه گذاری سالم دانست و گفت: قطعا قوه قضائیه با فساد اقتصادی چه در بخش خصوصی و چه دولتی برخورد قاطع خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در گفت‌وگو با میزان با اشاره به شعار سال 96 و تامین فضای امن برای سرمایه گذاری سالم از سوی قوه قضائیه، عملکرد کمیته‌های حمایت قضایی از سرمایه گذاری سالم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: طبق گزارش‌های واصله در استان‌های صنعتی که زمینه اقتصاد مقاومتی بیشتر وجود داشته، گام‌های خوبی برای تامین فضای امن برداشته شده و لازم است که در سال جاری نیز تلاش‌ها بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی برخورد قاطع با مفاسد را بُعد دیگر حمایت از سرمایه گذاری سالم دانست و تصریح کرد: قطعا قوه قضائیه با فساد اقتصادی چه در بخش خصوصی و چه دولتی برخورد قاطع خواهد کرد.

دادستان کل کشور از مردم خواست که در این زمینه حضور بیشتر و فعال‌تری داشته و هرجا فسادی را مشاهده کردند به دستگاه قضایی گزارش دهند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری همچنین اظهار کرد: از مسئولان و مدیران دلسوز که در دستگاه‌های مختلف مشغول به کار هستند، نیز انتظار داریم هرجا ملاحظه کردند مانعی بر سرکار است که این گره گشایی به دست قوه قضائیه صورت خواهد گرفت، به ما منتقل کنند.

میزان

202

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان