Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@10:40:47 GMT

ماجراجویی‌های «مدیر شب» در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۲۶۲۵

به گزارش بولتن نیوز، به گفته او، این فیلمنامه در مراحل ابتدایی کار نگارش قرار دارد و برای سه ماه دیگر آماده خواهد شد. فیلمنامه فصل اول براساس داستان نوول پرخواننده‌ای از «جان لی کاره» به همین نام نوشته شد. فیلمنامه فصل دوم ماجراهای مربوط به این نوول را دنبال می‌کند. سوزان بیر با اشاره به این که کار نوشتن فیلمنامه فصل تازه به آهستگی پیش می‌رود، می‌گوید: «همه کسانی که در تولید فصل اول مجموعه نقش و همکاری داشتند، از صمیم قلب می‌خواهند دومین فصل آن هم تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همه روی یک نکته هم‌عقیده هستیم و آن هم بالا بودن کیفیت کار فصل دوم است. تصور همه این است که فصل دوم باید چیزی در حد فصل اول و حتی بهتر از آن باشد. طبیعی است که طرفداران فصل اول مجموعه، به چیزی کمتر از آن رضایت نخواهند داد و همین مساله، کار ما را سخت می‌کند.»
مشکل اصلی تولیدکنندگان فصل دوم مجموعه این است که باید یک سوژه اورجینال برای داستان آن پیدا کنند. کل ماجراهای نوول کاره، در فصل اول به تصویر کشیده شد و چیزی برای استفاده در فصل دوم نمانده است. در حقیقت، سازندگان مجموعه هم با این نیت آن را تولید کردند که فقط در یک فصل خواهد بود. اما میزان استقبال و محبوبیت مجموعه در بین تماشاگران و منتقدان، تمام معادلات را به هم زد. داستان فیلمنامه دومین فصل مجموعه، ارتباطی با داستان نوول کاره ندارد. منتقدان ادبی به این نکته اشاره می‌کنند که این اولین بار است یکی از نوول‌های جان لی کاره چنین سرنوشتی پیدا می‌کند. در حالی که کاراکترهای فصل دوم را همان کاراکترهای فصل اول تشکیل می‌دهند، اما داستان آن متفاوت و چیزی غیر از نوشته کاره خواهد بود. شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی که تهیه‌کننده اصلی مجموعه است، اعلام کرده گروهی از نویسندگان ماهر در حال نگارش اپیزودهای مختلف فیلمنامه فصل دوم هستند.
مشخص نیست دیوید فار، نویسنده فیلمنامه فصل اول هم در بین این گروه از نویسندگان هست یا نه. او سال قبل در گفت‌وگویی گفته بود تمایلی ندارد دنباله‌ای بر داستان فصل اول بنویسد و اضافه کرده بود: «کاراکترهای داستان به گونه‌ای هستند که می‌توان ماجراجویی‌هایشان را ادامه داد و فصل‌های بیشتری نوشت. این داستان پتانسیل و ظرفیت دنباله‌دار شدن را دارد. اما من آدم این کار نیستم. مطمئنم تهیه‌کنندگان مجموعه نویسندگان خوبی را برای این کار پیدا خواهند کرد.»
فصل اول مجموعه که سال گذشته روی آنتن رفت، تام هیدلسون را در نقش اصلی داشت. او در نقش کاراکتر جاناتان پاین ظاهر شد که سابقه حضور در جبهه‌های جنگ را داشته و حالا مدیر شب یک هتل لوکس و گران‌قیمت است. زمانی که سروکله مسافر مرموزی به نام آنجلا بار پیدا می‌شود، وضعیت کاری پاین به هم می‌خورد. این مسافر با بازی الیویا کولمن، یک مامور عالی‌رتبه اداره ضدجاسوسی است که پیشنهاد کار به پاین می‌دهد. این دو باید از فعالیت‌های غیرقانونی گروهی از سوداگران و دلالان اسلحه سر درآورند. دلالان برای فروش سلاح‌های خود، از همکاری گروهی از ماموران ضدجاسوسی بهره می‌گیرند. هیو لاری نقش دلال اسحله را بازی کرد. او و الیویا کولمن جوایز بهترین بازیگران مرد و زن نقش مکمل مراسم جوایز گلدن گلوب را گرفتند. هیدلسون هم در همین مراسم، عنوان بهترین بازیگر مرد سال تلویزیون را از آن خود کرد. سوزان بیر هم در مراسم جوایز امی (اسکار تلویزیونی) موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردان شد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش

آفتاب‌‌نیوز :

علی غفاری و حمیدرضا غفاری، سجاد مهرگان و علیرضا مسعودی به عنوان کارگردانان سه سریال تلویزیونی محسوب می‌شوند که در ژانر‌های امنیتی، اجتماعی و کمدی از شبکه‌های یک، دو و سه سیما روی آنتن می‌روند.

نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی، بهزاد خلج، شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق بازیگرانی هستند که در قالب این سه سریال از قاب تلویزیون دیده می‌شوند.

سریال «رخنه» از شنبه هفته آینده ـ ۱۵ اردیبهشت ماه ـ هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از آنتن شبکه یک سیما روانه آنتن می‌شود.

فصل دوم مجموعه آقای قاضی با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» پنجشنبه ـ ۱۳ اردیبهشت ماه ـ آغاز می‌شود و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها مهمان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

زمان پخش سریال «بدل» بعد از اتمام سریال «هفت سر اژدها» اعلام شده است. با توجه به اینکه تاکنون ۳۹ قسمت از این سریال پخش شده، سریال «بدل» اواخر ماه اردیبهشت روی آنتن شبکه سه می‌رود.

سریال «رخنه» تولید جدید مرکز سیمافیلم با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشورمان از شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه راهی آنتن تلویزیون می‌شود.

داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان مواجه می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی‌تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه‌ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه هستند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش شود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» تولید گروه نمایشی مرکز سیمرغ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سیدمحمد حسینی است.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته جاری پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت پنجشنبه و جمعه‌ها از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

سریال «بدل» قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در این سریال بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«بدل» به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • پل آستر درگذشت
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد