Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: چند سال پیش اتفاقاتی رخ داد که چند فدراسیون تعلیق شدند و شخص خاصی را نمی‌توانم مقصر این مسئله بدانم. غلامرضا امینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص حضور احمد دنیامالی در هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی و این که گفته می‌شود وی به دنبال ریاست این فدراسیون است اظهار داشت: با توجه به این که انتخابات فدراسیون قایقرانی 2 سال دیگر برگزار می‌شود چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره حضور دنیامالی در هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی هم او لطف کرد که این پیشنهاد را پذیرفت و با توجه به این که دنیامالی به رشته قایقرانی علاقه خاصی دارد من از او خواهش کردم به ما کمک کند.

وی درباره نقش دنیامالی در تعلیق قایقرانی ایران که چند سال پیش رخ داد گفت: من نمی‌توانم بگویم مقصر تعلیق قایقرانی ایران، دنیامالی بود یا فرد دیگری. در آن زمان اتفاقاتی رخ داد که چند فدراسیون تعلیق شدند و شخص خاصی را نمی‌توانم مقصر بدانم. دنیامالی سال‌ها برای قایقرانی ایران زحمت کشیده و در حال حاضر هم نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا است.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه وزیر ورزش و داورزنی با پیشنهاد من برای حضور دنیامالی در هیئت رئیسه موافقت کردند که باید از آنها تشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی