Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بر حضور بدون حاشیه کاروان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تأکید کردند.

به گزارش مشرق، شاهرخ شهنازی در خصوص مصوبات امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: یکی از بحث‌های که امروز صورت گرفت موضوع انتخاب پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه در این بازی‌ها حضور بانوان با نماد و حجاب اسلامی مد نظر بود، خانم مه‌لقا جام بزرگ، عضو تیم ملی تیراندازی به عنوان پرچمدار انتخاب شد.

وی با اشاره به بررسی بودجه سال 95، گفت: بررسی عملکرد این بود که توسط شباک، سرپرست خزانه‌داری و ذی حساب کمیته مطرح و به اطلاع اعضا رسید و مورد تشویق هیئت اجرایی نیز قرار گرفت. قرار است در مجمع بعدی کمیته ملی المپیک، این موضوع به اعضای آن اطلاع داده شده و تاییدیه‌اش، صورت بگیرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد بودجه سال 96، تصریح کرد: کلیات این بود توسط من و خزانه‌دار، به اطلاع اعضای هیئت اجرایی رسید و کلیات آن تصویب شد.

شهنازی که سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی را بر عهده دارد، تصریح کرد: امروز همچنین گزارشی در خصوص آخرین اقدامات برای ثبت‌نام اعضای کاروان، اسکان، آی دی کارت‌ها و ویزای آنها ارائه شد. هیئت اجرایی نیز تأکید کرد که همه کارهای مربوطه این بازی‌ها تا پایان این رویداد پیگیری شود تا کاروانی بدون حاشیه در باکو حضور داشته باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است