Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات هاکی گیلان گفت: تیم بانوان هیئت هاکی گیلان نائب قهرمان لیگ برتر بانوان ایران (جام کوثر) شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس هیات هاکی گیلان در گفتگو با خبرنگار پرنیان گیل با اشاره به اینکه تیم هاکی سالنی بانوان رودبار به نمایندگی از گیلان در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر هاکی کشور ، جام کوثر شرکت کردند ، اظهار کرد: تیم هاکی بانوان گیلان که با اول شدن در دور رفت و برگشت مسابقات از گروه خود به جمع چهار تیم برتر کشور صعود کرده بود از تاریخ سی فروردین در اراک در مجموع دو دیدار در صبح و عصر شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا علیپور عنوان کرد: تیم هاکی بانوان گیلان در این مسابقات به ترتیب ابتدا تیم مشهد و بعد تیم ایلام را از پیش رو برداشت و به فینال این مسابقات به همراه تیم همدان الف راه پیدا کرد.

وی افزود: دو تیم بانوان گیلان و همدان آلف به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بانوان همدان به مقام قهرمانی و تیم بانوان گیلان به مقام دومی بسنده کرد.

به گزارش پرنیان گیل ، این تیم که به مربیگری مینا حسنی چناری و با بازی خانم ها زیبا یحیوی ،معصومه لطفی،مهدیه مهدی زاده،شیدا ذوقی،مریم حیدری،زهرا قنبرپور،کوثرفروزی،مهتاب شعاعی،زهره پاک منش،طوبابشری،نازنین امیدی،حنانه امینی،زهرا زارع،فاطمه نمدپوش،یاسمن فروزنده و سرپرستی خانم سید زهرا سعادت خواه در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک جریان داشت، تیم مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور نایب قهرمان شد.

این تیم در جدول رده بندی با ١٦ امتیاز و تنها یک امتیاز کنار از روسیه در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش بانوان نیز، تیم بانوان ایران با ٩ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف ترکیب تیم شطرنج بانوان را تشکیل دادند.

کد خبر 6092521 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد