Web Analytics Made Easy - Statcounter

شش خبر مهم فرمانده تیم اقتصادی دولت مشخص نیست، عدم توانایی راننده وانت پیکان یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت، اجازه واگذاری یک متر از زمین ورزشی دهدشت به نهادها را نمی‌دهیم، واکنش استانداری کهگیلویه و بویراحمد به انتشارفیلم را در بسته خبری زیر بخوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، مهمترین اخبار استان کهگیلویه وبویراحمد را در بسته خبری زیر بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجگردون

فرمانده تیم اقتصادی دولت مشخص نیست/ زنگنه وزارت نفت را از نیروی انسانی تهی می‌کند/ نظارت در سازمان برنامه و بودجه تعطیل است

نماینده گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرمانده تیم اقتصادی دولت مشخص نیست، گفت: نقدینگی رشد فزاینده‌ای پیدا کرده است و در 4 سال اخیر، سالی 20 تا 30 درصد بالا رفته است.

**********************************

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد:

عدم توانایی راننده وانت پیکان در جاده چیتاب یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عدم توانایی راننده وانت پیکان در جاده ارتباطی چیتاب به جوزار یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

**********************************

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

اجازه واگذاری یک متر از زمین ورزشی دهدشت به نهادها را نمی‌دهیم

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شایعه واگذاری بخشی از زمین ورزش دهدشت به حوزه علمیه،گفت: اجازه واگذاری حتی یک متر از زمین‌ مورد نظر را نمی‌دهیم.

**********************************

واکنش استانداری کهگیلویه وبویراحمدبه انتشارفیلم حادثه مدیرکل بحران پس از7 سال

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به انتشار فیلمی در فضای مجازی مربوط به حادثه دلخراش زنده یادمحمد امیری مدیرکل وقت مدیریت بحران این استان که در سال 1389 هنگام عملیات امداد رسانی در ارتفاعات دنا جان خود را از دست داده بود، واکنش نشان داد.

**********************************

مسئول شبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه :

ضعف امکانات بهداشتی و درمانی در دیشموک‌

مسئول شبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه مرکز درمانی دیشموک جوابگوی جمعیت بالای این منطقه نیست، گفت: درمانگاه تخصصی دیشموک احداث می‌شود.

**********************************

ساخت 1200 کلاس درس توسط خیرین در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از یک‌هزار و 200 کلاس درس توسط خیرین در استان ساخته شده است.

به مرجع ترین کانال تلگرامیلندهبپیوندید:

✅https://t.me/akhbarlendeh

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، اورژانس شهر هیوز اعلام کرد که بر اثر وقوع گردباد ۴ نفر از جمله یک کودک در ایالت اکلاهما و یک نفر در آیووا واقع در آمریکا جان خود را از دست داده‌ اند.

بر اساس اعلام این رسانه، در نتیجه وقوع این گردباد حدود ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

این در حالیست که در شهر سالفر در جنوب اکلاهما نیز حدود ۳۰ نفر مصدوم شده‌ اند.

سرویس ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد که در طول شب گذشته، گردبادهای عظیم و بسیار مرگبار زیادی در نقاط مختلف ایالت اوکلاهاما ثبت شد.

کوین استیت، فرماندار اوکلاهاما نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که چهارمین مورد مرگ در شهر سولفور در شهرستان موری که به شدت آسیب دیده است، رخ داده است.

عملیات پاکسازی در مناطق حادثه‌دیده در جریان است.

کد خبر 6092509

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود