Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان از مدیران و مربیان این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، هادی عقیلی درباره خداحافظی اش از دنیای فوتبال به رادیو تهران گفت: در یکسال و نیم گذشته به خاطر مسائلی که خیلی از مردم از آن آگاه هستند، به ناحق از فوتبال باشگاهی و سپاهان کنار گذاشته شدم. دیگر نتوانستم در آن زمان به تیم دیگری بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست نداشتم با پیراهنی به غیر از سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم. الان هم بعد از یکسال و نیم تصمیمم را قطعی کردم.

وی درباره مسائل پشت پرده برای خداحافظی اش تصریح کرد: در سال گذشته مدیران جدیدی به سپاهان آمدند و امسال هم حضور این مدیران چه در راس کارخانه و چه در مدیریت باشگاه وجود داشتند. آنها می گفتند می خواهیم یک انقلابی در سپاهان صورت بدهیم و تیم سپاهان را به موفقیت برسانیم اما تیم را از قهرمانی به قهقرا کشاندند و این انقلاب دامن گیر ما شده بود که از سابق در سپاهان بودیم و جفایی در حق ما کردند.

مدافع پیشین سپاهان درباره اینکه محرم نویدکیا هم شامل این انقلاب شد، گفت: من فقط در مورد خودم صحبت میکنم. محرم بعد از آن اتفاق به تیم برگشت و حتی چند بازی انجام داد و سپس خداحافظی کرد ولی از ابتدای فصل اعلام کردند نیازی به من ندارند. حتی دریغ از یک جلسه که حضوری مرا بخواهند و حرفهایم را بشنوند. من با باشگاه سپاهان قرارداد داشتم. حتی رضایتنامه مرا ندادند تا اینکه کمیته انضباطی مرا چند ماه پیش بازیکن آزاد اعلام کرد.

عقیلی در خصوص عبدالله ویسی سرمربی سابق سپاهان که کنارگذاشتنش با تصمیم او بود، یادآور شد: ویسی به اندازه کافی در رسانه ها در مورد من صحبت کرده بود. نخواستم درباره ایشان حرف بزنم و حاشیه ای برای سپاهان درست کنم ولی در یک فرصت مناسب در مورد یکسری مسائل صحبت می کنم تا حقایقی روشن شود.

وی در پاسخ به این سئوال که این حقایق چیست و بهتر است به آن اشاره کند، اظهار کرد: این اتفاق از مدیران سال گذشته شروع شد و تا امسال ادامه یافت. مدیریت باشگاه مربیانی را انتخاب می کند که در راستای اهدافشان باشد و گوش به حرفشان بدهد. کادر فنی هم خوب به حرفشان گوش کرد. گفتند می خواهند کار کنند که سپاهان موفق باشد در حالی که تیم سپاهان همیشه جزو تیم های قهرمان لیگ بود و آسیایی شدنش عادی شده بود. تصمیماتی که گرفتند در راستای موفقیت تیم نبود. سپاهان ماند و جایگاهی که نباید داشته باشد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال درباره اینکه چرا در تیم های تهرانی از جمله استقلال و پرسپولیس بازی نکرد، گفت: سال گذشته در نیم فصل مدیریت باشگاه سپاهان تصمیم گرفت مرا کنار بگذارد. آنها به من رضایتنامه ندادند و کاری از دستم بر نمی آمد. سال جدید هم مرا نخواستند ولی رضایتنامه ام را نمی دادند تا بازیکن آزاد شوم و به تیم دیگری بروم. درخواستهایی که مسئولان باشگاه داشتند غیر منطقی بود. باشگاه مرا بازیکن مازاد اعلام کرده بود ولی می گفتند باید تیم جدیدت را معرفی کنی تا با آنها وارد مذاکره شویم. آنها موضوع را پیچیده کردند. من هم مجبور شدم برای اینکه آزادم شوم به کمیته انضباطی شکایت کنم.

عقیلی با اشاره به روند رسیدگی شکایتش در کمیته انضباطی یادآور شد: خودتان می دانید در ایران به کارها زود رسیدگی نمی شود ولی خوشبختانه بعد از چند ماه کمیته انضباطی مرا بازیکن آزاد اعلام کرد. با این حال یک نیم فصل دیگر هم به جایی نرفتم چون امید داشتم به سپاهان برگردم. آقای طاهری مدیرعامل باشگاه با بنده جلسه ای داشت و از من خواست قرارداد سفید ببندم و برای سپاهان بازی کنم. من هم قبول کردم ولی کادر فنی قبول نکرد. حالا بعد از دو ماه از آن جلسه تصمیم گرفتم که خداحافظی کنم.

وی در خصوص کنارگذاشتنش از تیم ملی فوتبال هم گفت: در تیم ملی یک تصمیم اشتباه گرفتم. درست است دلایلی داشتم ولی تصمیم من هم اشتباه بود. شاید این دلایل آن موقع برای یکسری دیگر هم توجیه پذیر بود.

عقیلی در پایان درباره آینده اش هم گفت: دوست دارم دوره های مربیگری را طی کنم ولی عرصه مربیگری با بازیگری متفاوت است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین

میترا عقیلی مدیرکل استاندارد قزوین گفت: ۶ قلم کالای غیراستاندارد در نمایشگاه ملزومات جهیزیه که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد، به علت غیر استاندار بودن از سوی بازرسان اداره استاندارد قزوین شناسایی و جمع آوری شد.

وی افزود: بازرسان و کارشناسان اداره کل استاندارد قزوین در ۲ نوبت مجزا در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه نسبت به بازدید و بازرسی از غرفه‌های موجود در نمایشگاه اقدام کردند.

عقیلی با بیان اینکه بازرسان در مرحله نخست به غرفه‌های موجود بابت جمع آوری کالا تذکر دادند، اضافه کرد: در بازدید دوم که بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه انجام شد، متاسفانه با وجود تذکرات به برخی از غرفه‌ها هنوز کالای غیر استاندارد توزیع می‌شد که در حضور نماینده و مجری نمایشگاه دستور جمع آوری کالا‌های غیراستاندارد شامل انواع ظروف تفلون، اجاق گاز، کولر آبی، سبزی خردکن، چیپس و پفک صادر شد.

عقیلی با اشاره به اینکه توزیع اقلام غیر استاندارد خط قرمز سلامت و ایمنی مردم محسوب می‌شود، یادآور شد: متاسفانه برای چندمین مرتبه است که در نمایشگاه بین المللی قزوین که انتظار می‌رورد با کیفیت‌ترین کالا‌ها در معرض نمایش و فروش قرار گیرد، این اتفاق رخ می‌دهد و مجریان و مسوولان نمایشگاه‌ها اجازه می‌دهند اقلام غیراستاندارد در معرض دید مردم قرار گیرد و حتی به فروش رسد که لازم است مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین، به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

این مسئول ضمن یادآوری مجدد اینکه توزیع کالا‌های مشمول استاندارد اجباری که فاقد نشان استاندارد باشند ممنوع است، بیان کرد: در صورت مشاهده عرضه این گونه کالاها، مطابق ماده ۱۵ و ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل استاندارد قزوین یادآور شد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، بازرسان استاندارد در تمامی نمایشگاه‌های برگزار شده حضور می‌یابند و تمامی غرفه‌ها را مورد بازرسی قرار می‌دهند و هم استانی‌ها نیز در هنگام خرید کالا‌ها بر درج علامت استاندارد و کد ۱۰ رقمی بر روی محصولات دقت لازم به عمل آورند و کد درج شده را پس از استعلام از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام