Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@20:56:37 GMT

رونمایی از کتاب صوتی پستچی در فرهنگسرای ملل

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۵۲۸۹

رونمایی از کتاب صوتی پستچی در فرهنگسرای ملل

به گزارش ایسکانیوز، آئین رونمایی از کتاب صوتی "پستچی" با حضور چیستا یثربی به عنوان نویسنده و فریبا متخصص، امیر محمد صمصامی و مهدی زارع که نقش خوانان این کتاب هستند برگزار می شود.

این برنامه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشر قطره و شرکت نوین کتاب گویا ساعت 17 روز سوم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می توانند به فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه آیت اللهصدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه کنند.

خبرنگار: بخشی پور

50250

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن» در نوزدهمین شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

در این کنسرت که به سرپرستی محمدرضا برزین و خوانندگی صادق شیخ‌زاده اجرا می‌شود، تصنیف‌ها و قطعات پیش‌درآمد اصفهان، شاه ختایی، پنبه جاری، المنت لله، کهربا، نخجیر، ریشه در خاک، حریم یار، کردی و آفتابکاران با آهنگسازی علی اصغر بهاری، محمدرضا برزین، صادق شیخ‌زاده و قطعاتی با ملودی‌های قدیمی و محلی بر اساس اشعاری از هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، فاضل نظری، علی حاتمی، حامد عسگری و اشعار محلی اجرا خواهد شد.

این اجرا توسط صادق شیخ‌زاده (آواز)، محمدرضا برزین (سرپرست و نوازنده سه‌تار)، آناهیتا نصیریان (نوازنده عود)، سها شمعدانی (نوازنده سنتور)، مسعود صادقی (نوازنده سه‌تار بم و سه‌تار ابریشم)، امیر تات (نوازنده تنبک) و پویان توکلی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) روی صحنه می‌رود.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای دریافت کارت ورودی می‌توانند نیم ساعت پیش از آغاز مراسم به واحد روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است.

کد خبر 6086369 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • رونمایی از ترجمه روسی آثار ابن‌سینا در مسکو