Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیر مسجد مقدس امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر کوتاه بود اما شور عجیبی بین جمعیت بود مردم داغ کودکان مظلوم فوعه و کفریا را داشتند که تروریست ها ناجوانمردانه کودکان مظلوم و گرسنه را قتل عام کردند و ننگ دیگری بر دامن آمریکا و آل سعود که حامیان اصلی داعش هستند نوشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن تشییع شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون بود و مردم قم مانند فرزندان خود این شهدا را مثل همیشه در آغوش گرفتند، صفت اتوبوس هایی که برای انتقال مردم درب حرم ایستاده بودند این اتحاد و همدلی مسلمانان را فراتر از قومیت فریاد می زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده شهدای مدافع حرم در کنار دیگر مردم پشت سر تابوت شهدا حرکت می کردند مداح از مظلومیت شهدای مدافع حرم از مظلومیت حضرت زینب(س) مدح می گفت و مردم داغدار پای تابوت شهدا آرزو می کردند در صف مدافعان حرم باشند .




حال و هوای عجیبی بود جوانانی خود را پای تابوت می رسانند و ملتماسه با شهدا درد دل می کردند، مداح روضه اسارت زینب(س) از کربلا تا شام را می خواند از غربت رقیه(س) می گفت غربتی که تا قیام قیامت باقی خواهد ماند.

در گوشه ای مادری کودک خردسال خود را در آغوش گرفته بود و با چشمان اشکبار فرزندش را نذر حضرت زینب(س) می کرد.

مسیر مسجد مقدس امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر کوتاه بود اما شور عجیبی بین جمعیت بود مردم داغ کودکان مظلوم فوعه و کفریا را داشتند که تروریست ها ناجوانمردانه کودکان مظلوم و گرسنه را قتل عام کردند و ننگ دیگری بر دامن آمریکا و آل سعود که حامیان اصلی داعش هستند نوشته شد.

مداح از غربت شهدای مدافع حرم می گفت، پشت بلند گو اعلام کرد مادر و خواهر یکی از شهدا در جمعیت نیست این شهید مانند اربابش حسین(ع) بی سر است و بدون سر تشییع می شود ، تا نام شهیر را برد ناگهان شیونی در میان زنان بلند شد و زن جوانی از حال رفت ...

او همسر جوان شهید مدافع حرم بود و نمی دانست پیکرهمسرش بدون سر است و داعش سر این شهید را از بدن جدا کرده ، قیامتی پرپا شد زنان تشییع کننده اطرافش را گرفتند تا بر زمین نیفتند از حال رفته بود کمی که به هوش امد مسیر را ادامه داد اما پاهایش روی زمین برقرار نبود.

مداح بی خبر از همه این اتفاق ها! دوباره گفت شهید سربر بدن ندارد، و این بانوی جوان داغ دل هایش تازه شد اما مواظب بود چادرش کنار نرود مواظب یادگار حضرت زهرا(س) بود که کنار نرود، زیر لب می گفت لیاقت همسری اش را نداشتم...

همسر جوان شهید وقتی صبح برای وداع به حسیینه گلزار بهشت معصومه(س) رفته بود به او اجازه نداده بودند همسرش را ببیند او فقط پاهای شهید را دیده بود و از ماجرا بی خبر بود.

وقتی پیکرها به گلزار شهدا رسید هنگام دفن شهدا، دیگر این بانوی جوان کاملا از حال رفت همسران شهدا اطرافش را گرفتند همسر شهید مدافع حرم عربی ، سامانلو ، روشنایی برای دلداری نزد این بانو رفتند اما انها نیز منقلب شدند اما آرامش می کردند و می گفتند خدا باید صبر بدهد که می دهد،شهید رستگار شدخ و نزد اربابش است، مَحرم های همسرشهید اطرافش را گرفته کمک اش کردند تا سوار ماشین شده و برود...

اینجا بود که یاد زینب(س) افتادم یاد اینکه زینب(س) یکایک بچه ها و بی‌بی ها را سوار بر مرکب کرد و حالا خودش مانده است که چه کند. قاسم کجایی؟ عباس کجایی؟ علی اکبرم کجایی؟ حسین جانم کجایی؟ نمی‌دانم که زینب(س) بالاخره با چه وضعی سوار بر مرکب شد...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد

ایسنا/فارس مدیر مرکز ایثارگران سپاه فجر فارس از شناسایی هویت ۸ شهید در این استان خبر داد و گفت: پیکر یکی از این شهدا فردا وارد شیراز می‌شود و مابقی شهدا همگی از شهدایی هستند که در نقاط مختلف استان به خاک سپرده شدند و اکنون هویت آنان شناسایی شده است.

سهراب مظلوم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: هویت شهید سیدعلاءالدین اسدپور، یکی از شهدای دوران دفاع مقدس استان فارس به تازگی شناسایی شده‌ است که پیکر مطهر ایشان هم‌اکنون در معراج شهدای تهران قرار دارد.

وی از برگزاری مراسم استقبال از پیکر این شهدا فردا چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه رأس ساعت ۷ صبح در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب خبر داد و از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

مظلوم رضایی ادامه داد: پیکر مطهر شهید اسدپور بعد از برگزاری مراسم استقبال به معراج شهدای فارس واقع در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتقل خواهد شد و بعد از آن یکسری برنامه‌ها با حضور پیکر این شهدا اجرا خواهد شد.

مدیر مرکز ایثارگران سپاه فجر فارس ادامه داد: پیکر مطهر شهید اسدپور در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) در زادگاهش واقع در روستای اوجلو بخش کورکی شهرستان زرقان استان فارس به خاک سپرده خواهد شد.

وی در خصوص ۷ شهید دیگر نیز گفت: سپاه فجر فارس اقدام به نمونه‌برداری از خانواده‌های شهدا کرده است تا بتواند هویت شهدای مفقود آنان را مشخص کند و این کار هم از طریق آزمایش‌های ژنتیک واقع در مرکز نور تهران انجام می‌شود.

مظلوم رضایی ادامه داد: یکسری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس هستند تا سال ۸۴ در نقاط مختلف استان فارس به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شدند و در نهایت از طریق آزمایش‌های ژنتیک موفق به شناسایی هویت ۷ تن از این شهدا شدیم.

مدیر مرکز ایثارگران سپاه فجر فارس اضافه کرد: از این ۷ شهید، دو شهید اهل استان تهران هستند که پیکر یکی از آنان در جهرم و دیگری در گلزار شهدای شیراز به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده است.

وی بیان کرد: دو شهید دیگر هم از استان کرمان هستند که یکی از آنان در گلزار شهدای مرودشت و دیگری در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شده‌اند. یک شهید هم اهل قم است که پیکر مطهرش در گلزار شهدای سپیدان دفن است. یک شهید متعلق به شهرستان گرگان استان گلستان است که در گلزار شهدای شیراز مدفون است و یک شهید هم مربوط به ابهر زنجان است که در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شده است.

مظلوم رضایی یاداور شد: بناست که سپاه‌های استان‌ها درباره شناسایی هویت شهیدشان اطلاع دهند تا به زودی شاهد حضور خانواده‌های این شهدا در استان فارس باشیم.

مدیر مرکز ایثارگران سپاه فجر فارس با بیان اینکه ۱۱۳ شهید گمنام در استان وجود دارند که به عنوان شهید گمنام قبل از سال ۸۴ به خاک سپرده شده‌اند، گفت: منتظر هستیم تا در آینده هم بتوانیم خبرهایی درباره شناسایی هویت شهدای گمنام اطلاع‌رسانی کنیم.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد