Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>اصفهان - مدیر اجرایی انجمن خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت: هفته گرامیداشت بیماران نقص ایمنی اولیه در اصفهان از ۲ تا ۹ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اصغر رفیعایی اظهار داشت: هر ساله هفته گرامیداشت بیماران نقص ایمنی در راستای شناسایی بیشتر این بیماران و افزایش آگاهی و اطلاع رسانی این بیماری به عموم و حساس سازی جامعه پزشکان و مسئولان به این بیماران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: راه اندازی غرفه در جاده سلامت و سیتی سنتر اصفهان به منظور افزایش آگاهی و انجام معاینه رایگان از شهروندان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: عیادت از بیماران و پرستارانی که از این بیماران نگهداری می‌کنند یکی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

مدیر اجرایی انجمن خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(س) اعلام کرد: هفته گرامیداشت بیماریهای نقص ایمنی اولیه امسال با دو شعار تست، تشخیص و درمان از طریق اطمینان از دستیابی بیماران مبتلا به نقص ایمنی اولیه به درمان ایمونوگلوبین و همیاری و همکاری در جهت ارتقاء سطح آگاهی در تشخیص و درمان بیماریهای نقص ایمنی اولیه برگزار می‌شود.

وی برپایی هفتمین همایش خانواده بیماران نقص ایمنی اولیه در تالار ارگ را یکی دیگر از برنامه‌ها خواند و افزود: این همایش با هدف ایجاد بستری مناسب برای تفریح و سرگرمی بیماران و خانواده آنها در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

رفیعایی بیان داشت: در این همایش ضمن حضور ۶۰۰ نفری از بیماران و خانواده آنها، خیران و مسئولان مرتبط حضور دارند.

وی اعلام کرد: هفتمین همایش خانواده بیماران نقص ایمنی اولیه با محوریت آموزشی و فرهنگی برگزار می‌شود.

46

کلید واژه‌ها : استان اصفهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گرامیداشت روز معلم
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2