Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی گفت: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فقط در مرکز استان انجام می شود و تنها انتخابات شورا به صورت الکترونیکی خواهد بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جزندری مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فقط در مرکز استان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنها انتخابات شورا به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی با بیان این‌که هیات اجرایی هنوز تعداد شعب اخذ رای را مشخص نکرده است، گفت: پس از اعلام نظر هیات اجرایی در خصوص تعداد شعب امکانات لازم جهت برگزاری انتخابات شورا به صورت الکترونیکی را در سراسر شعب شهرستان بیرجند فراهم خواهیم کرد.

جزندری با اشاره به این‌که هیات‌های اجرایی انتخابات شوراها در پایان سال گذشته شکل گرفته است، گفت: با توجه به اینکه در فرآیندها هیات اجرایی ریاست جمهوری تعیین کننده است منتظر هستیم که هیات اجرایی ریاست جمهوری تشکیل شود و طی جلسه ای تعداد شعب مشخص شود.

وی با بیان اینکه هیات نظارت دیروز احراز صلاحیت را اعلام کرده است، گفت: با توجه به اینکه هنوز احتمال ریزش و یا افزایش کاندیداها وجود دارد لذا تا 10 اردیبهشت ماه تعداد قطعی شعب مشخص خواهد شد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی در خصوص تخلفات انتخاباتی بیان کرد: بررسی تخلف‌های انتخاباتی در حوزه ما نیست و کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات به این مباحث رسیدگی می کند.

وی گفت: برای بردن صندوق های رای به نقاط مرزی، کمیته امنیتی تصمیم گیری می‌کند و هنوز نتایج جمع بندی نشده و به ما اعلام نکرده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،، عبدالرسول پورعباس امروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در گفتگو با خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و یا صحت کامل برگزار شد واقعاً مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می‌کنند، نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل شدند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به که این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب نیز گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات‌های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولاً برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای ابن شهرستان دوباره برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود