Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره مسابقات ملی سازه ماکارونی در دانشگاه صنعتی اصفهان با معرفی برگزیدگان در دانشگاه صنعتی اصفهان پایان یافت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در این مسابقات 320 دانش آموز و دانشجو در قالب 65 گروه علمی از سراسر کشور در سه گرایش راندمان ،سنگین وراندمان دانش آموزی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی برنجکوب افزود: دراین رقابت علمی شرکت کنندگان مجاز هستند با استفاده از ماکارونی و چسب، سازه هایی بسازند که بتواند نیرویی هزار برابر ورن خود را تحمل کند.

وی گفت: در این رقابت در گرایش راندمان تیم اسنبریج از مشهد ،در گرایش سنگین تیم هفت آسمان از شهرکرد و در گرایش راندمان دانش آموزی تیم آذرخش از زنجان مقام اول را کسب کردند.

دانشگاه صنعتی اصفهان میزبانی دومین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی را هم برعهده دارد.

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از برگزیدگان مسابقات ملی اُریگامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اوریگامی یا «هنر کاغذ و تا» یکی از کاردستی‌های محبوب ژاپنی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تا‌های هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است . این عمل در کشور ایران هم رایج است ست و تمام مدل‌های کاغذ و تا را دربردارد. اوریگامی فقط از تعداد کمی از تا‌های گوناگون استفاده می‌کند، ولی همین تا‌ها می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرح‌های متفاوتی ایجاد کنند.

دیگر خبرها

  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • معرفی برترین‌های پرش با اسب استان اصفهان
  • قدردانی از برگزیدگان مسابقات ملی اُریگامی