Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@13:48:51 GMT

قیمت طلا در هفته آینده نیز از نفس نخواهد افتاد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۸۲۴۳

قیمت طلا در هفته آینده نیز از نفس نخواهد افتاد

تازه ترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که روند صعودی قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش کیتکونیوز، نظرسنجی نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی هنوز بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت، البته درصد افرادی که به افزایش قیمت طلا رای داده اند، نسبت به هفته های قبل کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سایت طلا، بر اساس این گزارش، در نظرسنجی این هفته 19 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 10 نفر معادل 53 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند، 7 نفر معادل 37 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت کاهش خواهد یافت و 2 نفر معادل 11 درصد نیز بر این باورند که قیمت طلا تغییری نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز هم 1232 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد هم 723 نفر معادل 59 درصد به افزایش قیمت طلا رای دادند. 330 نفر معادل 27 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا کاهش خواهد یافت و 179 نفر معادل 15 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی هفته گذشته 75 درصد کارشناسان اقتصادی و 73 درصد سرمایه گذاران بین المللی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند.

باب هابرکورن تحلیلگر ارشد موسسه آر جی او فیوچرز تاکید کرد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ریسک های سیاسی افزایش خواهد یافت و این مساله موجب تقویت قیمت جهانی طلا خواهد شد.

موسسه سرمایه گذاری سی ام سی مارکتس نیز اعلام کرد: تنش های سیاسی مربوط به اوضاع کره شمالی، خاورمیانه و انتخابات فرانسه موجب افزایش قیمت جهانی طلا خواهد شد. پیش بینی می شود قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1275 تا 1300 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.

برخی تحلیلگران اقتصادی نیز معتقدند قیمت طلا در هفته های آینده بار دیگر سطح مقاومتی 1300 دلاری را خواهد شکست.

فعالان بازار طلا پیش بینی می کنند که در صورت تشدید تنش در شبه جزیره کره یا عملکرد قوی حزب جبهه ملی فرانسه در انتخابات، قیمت طلا به راحتی به بیش از 1300 دلار خواهد رسید.

بسیاری از تحلیلگران نیز پیش بینی می کنند که قیمت طلا در کوتاه مدت بین سطح حمایتی 1250 دلاری و سطح مقاومتی 1290 دلاری در نوسان خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه ( ۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹ اردیبهشت) کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899943

دیگر خبرها

  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است