Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@08:50:50 GMT

پاسخ یک مدیر به «حیوان‌آزاری» در مدرسه‌! +عکس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۸۴۸۰

پاسخ یک مدیر به «حیوان‌آزاری» در مدرسه‌! +عکس

مدیر مدرسه‌ای در میمند درباره تصویر منتشر شده از حیوان‌آزاری در آن مدرسه، گفت: قصد آزار حیوان را نداشته و شغال تشنه‌ای که در مدرسه گرفتار شده بود را نجات داده و رهاسازی کرده‌اند.

خبرگزاری مهر: مدیر مدرسه شهید منتظری درباره تصاویری که تحت عنوان «حیوان‌آزاری» در این مدرسه روی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، گفت: خدمتگزار مدرسه شغالی را که در مدرسه گرفتار شده بود را پیدا کرد و آن را رها کردیم اما موضوع طور دیگری جلوه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصویری که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد بچه‌های مدرسه‌ای را نشان می‌دهد که اطراف دو تن از مسئولان مدرسه جمع شده‌اند و یکی از آن‌ها شغالی را در دست دارد که به نظر می‌رسد آن را از گردن گرفته است. روی تصویر هم مشخصات مدرسه «دبیرستان سعدی» و فردی که شغال را در دست دارد «جعفر حدادی» و معلم معرفی شده است اما آن طور که مدیر مدرسه می‌گوید فرد یادشده خدمتگزار مدرسه است و نام مدرسه نیز «شهید محمد منتظری» است.
حسن خواجه میمندی تأکید کرد: شغال به مدرسه آمده و زیر نیمکت‌های قدیمی که پشت مدرسه انبار شده گرفتار شده بود. دیوارهای مدرسه هم بلند است و بنابراین راهی به بیرون نداشت.

وی با بیان اینکه اصلاً قصد حیوان آزاری در میان نبوده تصریح کرد: اگر حیوان اینجا مانده بود تلف می‌شد چرا که دو روز هم مدرسه تعطیل بود و حیوان از تشنگی حتی لوله‌های آب را جویده بود و اگر حیوان پیدا و رهاسازی نمی‌شد حتماً تلف شده بود.

مدیر مدرسه شهید منتظری در خصوص سرانجام حیوان نیز توضیح داد: شغال را به در ورودی مدرسه بردیم و در باغی که رو به روی مدرسه است رها کردیم و رفت. همه دانش‌آموزان هم بودند و دیدند که حیوان را رها کردیم و من حتی به دانش‌آموزان گفتم ببینید حیوان چقدر خوشحال است که آزاد شده و بچه‌ها هم از این موضوع خوشحال بودند. همه‌شان می‌توانند شهادت بدهند که مساله اصلاً آزار و اذیت حیوان نبود و از روی تصاویر زود قضاوت کرده‌اند و الحق این‌طور نبود.

خواجه میمندی در پاسخ به اینکه چرا حیوان در آن وضعیت نگه داشته شده است نیز گفت: خب به هر حال تصور یک خدمتگزار این بوده که حیوان وحشی راه دفاعش دندان و چنگ است. راه دیگری به ذهنش نمی‌رسیده جز اینکه شغال را از گردن بگیرد. تصورش این بوده که حیوان اگر او را گاز بگیرد ممکن است دچار بیماری هاری شود و ناخن‌هایش هم بلند است و بنابراین راهی به جز گرفتنش از گردن نیست. بعد هم بردیم و در باغ رهایش کردیم.

وی ضمن تأکید بر این که مطلقا قصد آزاری در کار نبوده و کاش مردم قبل از انتشار تصاویر کمی جستجو کرده و زود قضاوت نکنند تصریح می‌کند: آقای حدادی برای تعمیرات پشت مدرسه رفته بود و اگر حیوان را از زیر میزهای قدیمی پشت مدرسه پیدا نمی‌کرد آنجا تلف می‌شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت 9 هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • یک بار برای همیشه با این عکس تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • پاسخ همایون اسعدیان به توهین مدیر نماوا: دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم