Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@23:47:03 GMT

سقوط مینی بوس به دره در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۹۱۰۶

سقوط مینی بوس به دره در اندیمشک

یک دستگاه مینی بوس با ۱۵ سرنشین در بخش الوار اندیمشک به یک دره سقوط کرد ک هخوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از اندیمشک جوان :خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است ، در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان به صورت سرپایی درمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۴:۴۰ روز گذشته یک دستگاه مینی بوس که دارای ۱۵ نفر سرنشین بود، در ۵۵ کیلومتری شهر اندیمشک، در بخش الوار گرمسیری به علت انحراف، به دره ای با عمق ۳ متر سقوط کرد.

پس از اعلام این حادثه، نیروهای هلال احمر به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی امداد و نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای حسینیه اندیمشک به محل حادثه اعزام شدند.

مصدوم دیگر که یک خانم ۴۰ ساله بود و دچار شکستگی استخوان پا شده بود، برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک انتقال داده شد که حال عمومی این مصدوم، مطلوب گزارش شده است.

متاسفانه عوارض بالای آزادراه پل زال – اندیمشک آن را تبدیل به گران ترین آزاد راه کشور کرده است، همین علت باعث شده تا برای بسیاری از وایل نقلیه تردد از این آزاد راه مقرون به صرفه نباشد.

آزادراه پل زال – اندیمشک بخشی از کریدور سراسری ۹۷۰کیلومتری تهران - بندر امام خمینی(ره) است که بخش هایی از این محور پیشتر در قالب بزرگراه و آزاد راه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

آزاد راه اندیمشک - پل زال به طول ۴۵ کیلومتر نقش به سزایی در کاهش مصرف سوخت و حوادث رانندگی ، کاهش آلاینده های زیست محیطی، کوتاهی زمان سفر و ارتقاء ایمنی تردد خودرو ها دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت

محمد رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت اظهار کرد: امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در کیلومتر ۶۵ جاده مرودشت به اقلید در منطقه تفریحی تیره باغ بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان تخت جمشید مرودشت به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد، ادامه داد: نجاتگران فرد فوت شده را با بسکت به پایین دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل مربوطه دادند.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با تائید این خبر اظهار کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و نیرو‌های محلی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لیونی: از زمان عملیات طوفان الاقصی اسرائیل در حال سقوط آزاد است
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه