Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هافبک تيم تراکتورسازي گفت:اگر پنجره ما در نيم فصل بسته نمي شد اتفاقات ديگري رخ مي داد و ما امتيازات بيشتري جمع مي کرديم.
محمد نوري در گفت و گو با کاپ،درباره اينکه چه اتفاقي افتاد که تراکتورسازي که مدعي قهرماني بود نتوانست قهرمان ليگ برتر شود اظهار داشت: ما تيم خوبي در حد قهرماني بسته بوديم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نيم فصل اول با دو امتياز اختلاف در صدر بوديم. متاسفانه يکسري مسايل در فصل نقل و انتقالات پيش آمد که پنجره نقل و انتقالاتي تراکتورسازي بسته شد.
وي ادامه داد:به موازات اين هم چند بازيکن خوب مان مثل سروش رفيعي، عليرضا رمضاني و نادري را از دست داديم. سينا عشوري هم مصدوم شد. خيلي اميد داشتيم که نفرات جديدي که مي آيند خلا آنها را پر کنند اما ناگهان اين بازيکنان جديد محروم شدند و نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. محسن بنگر هم که رفت در واقع دست مربيان بسته شد. همه اينها دست به دست هم داد تا تراکتورسازي قهرمان نشود ولي ما هنوز هم دوم جدول هستيم و اين دومي خيلي ارزشمند است چون اين همه مشکلات و مصيبت ها را ديديم. در اين هفته ها ز خيلي از بازيکنان مان در پست هاي غيرتخصصي استفاده کرديم.
هافبک تراکتورسازي درباره اينکه پشيمان نيست که به اين تيم پيوست بيان داشت: خير. من شرايط تراکتور را مي دانستم و دوست داشتم بيايم.دليل اين تصميمم علاقه ام به هواداران، قلعه نويي و آجورلو بود. من با فکر اين تيم را انتخاب کردم.
وي درباره اين پرسش که از عملکرد خود در اين فصل راضي بودي خاطرنشان کرد: واقعيت اين است که من راضي بودم.همه توانم را گذاشتم و آقاي قلعه نويي هم هميشه به من لطف داشته است. من هرچه که داشتم گذاشتم. با اينکه در بيشتر بازي ها در پست خودم نبودم و هافبک دفاعي بودم.هر چند بهتر است پاسخ اين پرسش را کادر فني بدهد.
نوري درباره سکوت خود پس از جدايي محسن بنگر و اينکه گفته مي شود بابت اين مساله ناراحت بوده است بيان داشت: من اگر مصاحبه نکردم ربطي به اين مساله نداشت. شرايط مصاحبه وجود نداشت. آنقدر شرايط سخت بود که ديدم ممکن است با يک حرف من حاشيه اي درست شود. به همين دليل سه، چهار ماه صحبت نکردم يعني از سه هفته قبل از بازي با پرسپوليس تا همين حالا حرفي نزدم.سکوتم ربطي به قضيه بنگر نداشت. محسن خيلي زحمت کشيد و از فوتباليست هاي خوب بوده است و هميشه اميدوارم هرجا که هست موفق باشد.
وي درباره اينکه که با محسن رفيق بود و خيلي ها انتظار داشتند که در قضيه اختلافش با قلعه نويي وساطت کني و مشکل را حل کني گفت: بالاخره يک مساله اي پيش آمد و به نظر من گذر زمان اين را حل مي کند.در اين موضوع هم با گذشت زمان اين مساله حل مي شود. خيلي از مربيان با شاگردانشان به اختلاف مي خورند.من فکر کردم سکوت در اين موضوع بهترين تصميم است و به خاطر همين سکوت کردم. نمي خواستم حرفي زده شود و تنشي ايجاد شود. من با شناختي که از اميرخان و محسن دارم مطمئنم که اين قضيه خيلي زود تمام مي شود.
نوري درباره جاسم کرار که در اين فصل بازي هاي زيادي را در کنارش بازي کرده وحاشيه زياد ساخت عنوان کرد: به نظرم جاسم از نظر فني کيفيت بالايي دارد. من که کنارش راحت بازي مي کنم. بار هجومي تيم در خيلي از بازي ها روي دوش ما دو نفر بود و البته خيلي مواقع من مجبور بودم متمايل به عقب باشم و جاسم جلوتر بازي کند. جاسم پسر خوبي است و در تمرينات خيلي آرام است. ما چيز بدي از او نديديم اما به نظرم فقط در چند بازي عصباني شد آن هم شايد به خاطر مسايلي بوده که ما خبر نداريم. ضمنا فراموش نکنيم که جاسم در يک کشور غريب است و شايد يکسري مسايل روي آن فشار ايجاد کند و به همين دليل از کوره در برود.
وي درباره اينکه آيا واقعا اراده اي بود که تراکتورسازي امسال قهرمان نشود اذعان داشت: من اين مساله را نمي گويم و قبول ندارم. بالاخره يک اشتباهي رخ داد در فصل نقل و انتقالات و تيم ما آسيب ديد آن هم محصول يکسري سلسله اشتباهات بود اما به نظر من اگر پنجره ما در نيم فصل بسته نمي شد اتفاقات ديگري رخ مي داد و ما امتيازات بيشتري جمع مي کرديم.
نوري درباره بازي با گسترش که تعدادي از تماشاگران تراکتورسازي به او توهين کردند و اينکه آيا از آنها ناراحت است يا نه گفت: نه من مشکلي ندارم در همه جاي دنيا اين اتفاقات مي افتد. من فقط آن روز تعجب کردم که چرا در روزي که بازي خيلي خوبي انجام دادم آن اعتراضات و انتقادات شد. حتي بازيکنان گسترش فولاد هم تعجب کرده بودند. مگر مي شود در يک بازي که من عالي کار کنم و بيايند اين کار را بکنند؟ حالا اينکه برنامه ريزي يا خطي بوده يا نه باشگاه خودش پيگيري کرد ولي براي من اين قضيه عجيب بود چون تيم آناليز ما وقتي بازي را آناليز کرد من نفر اول يا دوم تيم بودم. موقعي که مي خواهند يک تيم را تخريب کنند مي روند سراغ بازيکنان بزرگ تيم . آن روز هم همين بود اما ما هم مربي بزرگي داريم که اين مسايل را زود جمع و جور مي کند. من 15، 16 سال است که در فوتبال هستم بچه که نيستم بالا و پايين اين فوتبال را ديدم. اين مسايل هم تاثيري روي من ندارد. پوست کلفت تر از اين حرف ها هستم.
وي درباره عاليشاه و نوراللهي که نتوانستند در تراکتورسازي بازي کنند بيان داشت: واقعا آنها ضرر کردند. اميد و احمد از تيمي آمدند اينجا که خودش مدعي قهرماني و صدر جدول بود مي خواستند اينجا هم خدمت شان را پشت سر بگذارند و هم با تراکتور افتخار بياورند. سال جام جهاني بود و آنها به دنبال اينکه به تيم ملي دعوت بشوند هم بودند اما اين اتفاق برايشان اتفاق سختي بود. من از مسوولان مي خواهم که اين دو تا در ادامه ضرر نکنند حداقل مجبور نشوند براي خدمت سربازي شان به تيم هاي دسته هاي پايين تر بروند.
به گزارش خبرگزاري آريا،نوري درباره اينکه اگر پنجره تابستاني نقل و انتقالات تراکتورسازي باز نشود چه اتفاقي مي افتد گفت: واقعا اگر اين اتفاق بيفتد سخت مي شود. ما سال بعد سهميه گرفتيم بايد برويم ليگ قهرمانان و بازيکن کم داريم و 5، 6 بازيکن مان هم قراردادشان تمام شده است . اگر اين اتفاق بيفتد و پنجره همچنان بسته بماند واقعا کار بسيار سخت مي شود.
وي درباره قرارداد خودش و آينده اش در تراکتورسازي گفت: من قراردادم تمام شده است اما فعلا نمي خواهم درباره اش صحبت کنم. تمرکزم را روي اين سه بازي گذاشته ام.دو بازي ليگ و جام حذفي . ولي تراکتور تيم کوچکي نيست و همه دوست دارند در تراکتور باشند.
هافبک تراکتوسازي درباره انتقاداتي که در اين چند وقت از امير قلعه نويي شده صحبت کند اذعان داشت: امير خان نيازي به تعريف و تجميد امثال من ندارد. با تمام وجود کار کرده است . او امسال در تمام تمرينات حتي ريکاوري ها و تمرينات وزنه اي ما حضور داشته است. ساعت ها وقت گذاشته و آناليز کرده است . به نظر من نبايد بگوييم که امير قلعه نويي مشکل تراکتورسازي بوده است همين الان ما در شرايطي هستيم که مي توانيم قهرمان جام حذفي شويم هرچند بازي مان با نفت بازي سختي است.
نوري درباره بازي استقلال که بازي فيزيکي و پربرخوردي شد گفت: واقعا بازي سخت و سنگيني بود. استقلال 11 بازي بود که نباخته بود. نيم فصل دوم آنها خيلي منسجم بودند به همين دليل کار ما سخت بود اما از طرفي هم ما همه انرژي و انگيزه مان اين بود که بياييم و استقلال را شکست دهيم و هواداران مان را بعد از مدت ها خوشحال کنيم و باز هم همين جا اعلام مي کنم اين پيروزي را به خانواده هاي داغدار جان باختگان سيل آذربايجان تقديم مي کنم.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید

به گزارش ورزش سه، محمد نوری مربی تیم ملوان پس از پیروزی مقابل سایپا در نسبت خبری حاضر شد و گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و ۱۲۰ دقیقه تشویق کردند. مرسی که این فصل همراه ما بودند. ما همیشه در اینجا برای پیروزی می‌رویم. حاج مهدی تارتار بعد از بازی کمر درد داشت و عذرخواهی کرد.

او ادامه داد: در جام حذفی شرایط فرق می‌کند و دیدید که پرسپولیس و استقلال حذف شدند. تیم‌ها میآیند شگفتی درست کنند و ما هم تمرکز داریم. ۴-۵ بازیکن شانزده ساله بازی دادیم. سعی کردیم از محصولات آکادمی استفاده کنیم. بازی کاملا یک طرفه بود و بالای ۵ موقعیت داشتند. دست تک تکشان درد نکند که گذاشتند به حقمان برسیم. روی اشتباه خودمان گل خوردیم و انشاالله بتوانیم در این مسیر ادامه بدهیم.
این جام را می‌خواهیم به دست آوریم و شرایط خوبی در لیگ کسب کنیم. ما سعی داریم درباره داوری صحبت نکنیم اما ۲ بازی است که وضعیت خوبی ندارد و این بازی هم فکر می‌کنم ۲ صحنه پنالتی را ندید که فکر می‌کنم زاویه‌اش بد بوده. وقتی داخل و خارج خانه وضعیت داوری به یک شکل باشد، خوب نیست و می‌خواهیم برای بازی‌های جام حذفی از داوران باتجربه استفاده شود تا حرف و حدیثی باقی نماند.

دیگر خبرها

  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم