Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اورژانس نی ریز از ضربه مغزی شدن جوان 22 ساله بر اثر واژگونی موتور وی در روستای جهان آباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نبض نی ریز؛ مصدومیت شدید دو راننده موتور سوار یکی در روستای جهان آباد بخش آباده طشک و دیگری در بلوار امام رضای شهر نی ریز زنگ خطر جدی در خصوص اعمال قوانین جدی در خصوص موتور سواران را به صدا در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد حسین کچویی مسوول اورژانس 115 نی ریز در خصوص واژگونی موتور سیکلت در روستای جهان آباد به خبرنگار نبض نی ریز گفت: یک دستگاه موتور سیکلت در روستای جهان آباد بخش آباده طشک منجر به مصدومیت راننده آن شد.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده 22 ساله دچار ضربه مغزی و بیهوش شده بود که توسط تکنسین اورژانس آباده طشک اقدامات درمانی و ایمنی لازم انجام و به بیمارستان شهدای نی ریز انتقال داده می شود.

مدیر اورژانس 115 نی ریز در خصوص برخورد یک دستگاه خودرو سواری با موتور سیکلت در بلوار امام رضا (ع) نی ریز گفت: پس از اعلام خبر تصادف یک دستگاه خودرو سواری با موتور سیکلت در بلوار امام رضا(ع) نی ریز ماموارن اورژانس 115 نی ریز به محل حادثه اعزام می شوند.

کچویی ادامه داد: در این حادثه راننده موتور از ناحیه های مختلف دچار مصدومیت های مختلف شده بود.

وی افزود: راننده 62 ساله موتور سوار از ناحیه سر و پا دچار مصدومیت شده بود، که پس از حضور تکنسین اورژانس، به مداوا و انجام اقدامات درمانی می پردازند.

کچویی در پایان گفت: ماموران اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم، مصدوم را به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت

ایسنا/گیلان واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

 زکریا اشک‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: ساعت ۱۶:۱۶ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.
وی افزود:در این حادثه ۲ خانم و هشت نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.
سخنگوی اورژانس مازندران گفت:مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.
اشک‌پور تصریح کرد: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود