Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:03:57 GMT

سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۹۹۹۲

سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ابوموسی گفت: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است که در صحنه انقلاب ولادت یافت و در عرصه دشوارترین آزمون هاى انقلاب رشد و نمو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنافذ آنلاین،فاضل باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تبریک دوم اردیبشهت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه به عنوان مولود مبارک انقلاب در شرایط و مراحل مختلف انقلاب، ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی اظهار کرد: این نهاد «پاک سرشت» مسیر پرفراز و نشیب حوادث گوناگون پس از انقلاب را سرافراز و ظفرمندانه پیموده و حماسه‌هاى جاودان و پرافتخارى را در صحیفۀ انقلاب به ثبت رسانده است.


باوی افزود: سپاه پاسداران از ابتداى تشکیل تاکنون مهم ترین نقش را در پاسدارى از انقلاب اسلامى و دسـتـآوردهاى آن ایفا نموده که نقش غیرقابل جایگزین این نهاد انقلابى در صحنه هاى مـتـعـدد و مـتـنـوع بـر هـیچ کس پوشیده نیست .


وی عنوان کرد: یکى از این صحنه هاى مهم ، دفاع از انقلاب اسلامى در مقابل ضد انقلاب اعم از داخلى و خارجى است که در صدد بودند انقلاب و کشور را بـا انـواع تـوطـئه هـا بـه نـابـودى بـکـشـانـنـد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی تصریح کرد: امتیاز برجستۀ سپاه پاسداران بر ارتش‌هاى جهان در این است که بر محور حق و در راستاى قسط ، مرزبان حماسه و فضیلت است از این رو تبعیت از فرمان «ولى فقیه» را سرلوحه شعار و عمل خود قرار داده است.


باوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعد از پایان جنگ تحمیلی علاوه بر فعالیت‌ها و مأموریت‌های رزمی، دفاعی و آموزشی، با تشکیل قرارگاه فرماندهی بازسازی خاتم الانبیاء، در عرصه سازندگی شرکت فعال دارد.


وی افزود: سپاه پاسداران در راه آبادانی و عظمت کشور اسلامی ایران، تمام تلاش خویش را به کار گرفته تا در این میدان مقدّس نیز حضوری فعّال و سازنده داشته باشد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی بیان کرد: عامل اصلى موفقیت همه نیروهاى انقلاب و بویژه سپاه و بسیج این بود که هم با بصیرت در هر زمان وظیفه و مأموریت را خوب تشخیص دادند و با تبعیت از رهبرى در سنگر مقدم انقلاب حضور یافتند و هم در دفاع از انقلاب و اسلام استقامت و پایمردى بى نظیر و شگفت آورى انجام داده هرگز فشارها و سختى‌هاى مبارزه و وسوسه‌هاى دنیوى آنان را منفعل نگرداند.


وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنایت خداوند بزرگ و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای، در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند