Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: امسال بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در جشنواره نوجوان سالم مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عباس مظفری، ظهر امروز در جشنواره نوجوان سالم در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: بیش از 76 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در این جشنواره شرکت کردند و بیش از 430 نفر در حوزه توانمندسازی پوشش دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: اثرگذاری این جشنواره به صورتی مثبت بوده که در نخستین جشنواره تعداد شرکت‌‎کننده 5 تا 10 نفر بوده و امروز در ششمین سال برگزاری جشنواره به بیش از 70 هزار نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره سبب شده تا دانش آموزان آگاهی‌های لازم در مورد آسیب‌های اجتماعی را کسب کرده و همه مدارس به آسیب‎ها حساس شده و از آن پیشگیری کنند.

آموزش 11 مهارت زندگی به دانش آموزان استان گلستان

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان یادآور شد: در طول برگزاری جشنواره، 11 مهارت زندگی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود تا فرزندان در برابر آنان ایمن شوند.

وی تاکید کرد: از 135 اثر برگزیده در رشته‌های مختلف جشنواره نوجوان سالم استان گلستان،30 اثر برتر مربوط به دانش‌آموزان شهرستان گنبدکاووس است.

مظفری افزود: جشنواره‌های شهرستانی با هدف تقدیر از نفرات منتخب در سطح شهرستان‌ها در حال برگزاری است و آثار منتخب به استان ارسال شده تا به ششمین مرحله جشنواره استانی که اردیبهشت ماه 1396 در گرگان برگزار خواهد شد راه یابند.

آثار برتر به مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم راه می‌یابد

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: آثار برتر دانش‌آموزان و مدارس استان گلستان در این جشنواره، به مرحله کشوری جشنواره معرفی خواهند شد.

وی گفت: جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم با هدف راه‌اندازی نهضت فرهنگی پیشگیری و به منظور شناسایی، کشف، پرورش، رشد و شکوفایی استعدادهای هنری، ایده پردازی و افزایش مهارت و ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان در مدارس اجرا شد.

مظفری با بیان اینکه مدرک کارساز نیست و باید مهارت را گسترش دهیم، افزود: جامعه امروز نیازی به افراد با مدارج عالیه ندارد، چقدر با افزایش کمی دانشگاه‌ها افراد متخصص وارد جامعه شده‌اند.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت