Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:33:41 GMT

جشن‌های بزرگ عید مبعث در شهر همدان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۰۹۱۶

جشن‌های بزرگ عید مبعث در شهر همدان برگزار می شود

همدان - معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان از برگزاری جشن‌هایی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص) در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی شهرداری همدان، محمد قدیمی از برگزاری جشن‌هایی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص) در شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: جشن بزرگ عید مبعث در چند نقطه از شهر و به صورت همزمان با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جشن بزرگ عید مبعث در فرهنگسرای پیشکسوتان در روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۹ و جشنی در سالن فردوسی با مشارکت موسسه فرهنگی آل طه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چهارم و پنجم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

معاون شهردار همدان عنوان کرد: مراسم جشنی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ با مشارکت تشکل‌های مردمی و همچنین پارک‌ها و اماکن تفریحی فرهنگی شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جنگ‌های شادی، اجرای برنامه‌های شاد موسیقی، سخنرانی مذهبی، برگزاری مسابقات ویژه کودکان و خانواده‌ها، مولودی‌خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم خواهد بود.

قدیمی یادآور شد: این برنامه ها با هدف معرفی سیره و سبک زندگی پیامبر مهربانی‌ در راستای ایجاد شادی و نشاط در بین خانواده‌ها، توانمندسازی شهروندان در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق حاشیه‌ای با حضور همه مردم برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب دوربین مداربسته در محوطه کتیبه‌های گنجنامه همدان

ایسنا/همدان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: به منظور جلوگیری از تخریب و آسیب به کتیبه‌های باستانی گنجنامه همدان در محوطه پیرامونی این کتیبه‌ها دوربین‌های مداربسته نصب شد.

محسن معصوم علیزاده یکشنبه ۲۷ اسفند اظهارکرد: در راستای تأمین امنیت و همچنین به جهت جلوگیری از تخریب و آسیب احتمالی این اثر، پیگیری‌های لازم در رابطه با تخصیص اعتبار برای خرید و نصب دوربین مداربسته انجام و صبح امروز دو دوربین ثابت و یک دوربین ۳۶۰ درجه در این محوطه نصب شد.

وی افزود: پس از پیگیری‌های لازم و با انعقاد قرارداد با پیمانکار مربوطه نسبت به نصب دوربین‌ها در محوطه پیرامونی این اثر تاریخی اقدام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در حال حاضر این مجموعه تاریخی و اطراف آن به‌ صورت شبانه‌روزی توسط همکاران یگان حفاظت مستقر در محل تحت کنترل است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، وی یادآور شد: این کتیبه‌ها در تاریخ ۱۵ دی ماه سال ۱۳۱۰ به شماره ۹۲ در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌اند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح قرآنی بهار در بهار در آرامستان نو قم
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • نصب دوربین مداربسته در محوطه کتیبه‌های گنجنامه همدان
  • برگزاری مسابقه بزرگ «امام رضایی شو» به همت آستان قدس رضوی
  • تدارک برنامه‌های فرهنگی با محوریت نوروز و ماه مبارک رمضان در همدان
  • برپایی ۱۶۰ محفل جزءخوانی قرآن در همدان
  • برگزاری مراسم نوروز با حضور نماینده افغانستان
  • خدمت به خانواده شهدا وظیفه و قدم برداشتن در راه شهدا رسالت است
  • برگزاری انتخابات «سالم» و شروع فصل جدید «خدمت»
  • تحویل سال نو در اماکن تاریخی برگزار نمی‌شود