Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج حسین یکتا، جهادگر فرهنگی و راوی دفاع مقدس در جمع فعالان فرهنگی و مداحان تبریز با تاکید بر اینکه باید هیآت مذهبی برای انتخابات در بین مردم بصیرت افزایی کنیم؛ افزود: باید کاری کنیم تا دولتی سرکار بیاید که غم مستضعفین را خورده و برای انقلاب کار کند و دل امام زمان(عج) را خنک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ائل ،حاج حسین یکتا در جمع فعالان فرهنگی در تبریز ضمن گرامیداشت عید مبعث، گفت: انقلاب اسلامی ایران بعث دیگری در عصر حاضر بود و هدف خلقت ما در عصر کنونی این است که انقلاب اسلامی را کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام پیش بینی های امام(ره) و رهبر انقلاب در حال تحقق است

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی هر روز رو به جلو حرکت می کند؛ خاطر نشان کرد: در زمان جنگ وقتی می گفتیم تا کربلا رسیدن یک یا حسین دیگر باقی است؛ کسی باور نمی کرد اما امروز می بینیم که خیل عظیمی راهی زیارت اربعین می شوند و خبری هم از صدام نیست و حتی قبرش هم در تکریت تخریب شد.

رئیس پیشین بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) هر چه گفته بود محقق شد؛ تصریح کرد: امام(ره) گفت جنگ ما مقدمه آزادی قدس است و اکنون شاهد حضور رزمندگان و بسیجیان در خط اول سوریه هستیم و تا آزادی قدس یک یا حسین دیگر باقی است.

وی افزود: اگر صبح امضای قطعنامه جنگ کسی به ما می گفت روزی ما در کربلا صحن خواهیم ساخت چه کسی باور می کرد؛ هر چند که جام زهر را هم خودی ها به امام(ره) نوشاندند.

هیآت حسینی نباید نسبت به مسائل اجتماعی و مشکلات مردم بی توجه باشد

این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس تاکید کرد: امروز هم هر چه رهبر انقلاب می گوید در حال تحقق است؛ ایشان گفتند به برجام امیدی ندارم و دیدید عاقبت آن چه شد و همچنین گفتند داعش روزی بلای جان حامیانش و اروپایی خواهد شد و اکنون در حال تحقق است و باید بدانیم که این دو سید(امام خمینی و رهبر انقلاب) هر چه بگویند راست است.

وی با اشاره به ناکامی های دشمنان در جنگ نظامی علیه انقلاب، گفت: اکنون دشمنان جنگ اقتصادی به راه انداختند که نفوذی ها هم در داخل راه را به آنها باز کردند و این ها نتایجی چون بیکاری ومشکلاتی از قبیل تاخیر ازدواج به بار آورده است.

نبرد از عزم و اراده ها شروع می شود

راوی اردوهای راهیان نور با تاکید بر اینکه هیآت حسینی نباید به سینه زنی و تامین سیستم صوتی محدود گردد؛ افزود: هر هیات باید ستاد ازدواج راه اندازی کند و به فکر امدادرسانی به محرومان باشد.

وی ادامه داد: هیآت حسینی نباید نسبت به مسائل اجتماعی بی توجه باشد و به بیت الاحزان غصه های مردم تبدیل شود.

یکتا با بیان اینکه دشمن جنگ نفر به نفر در فضای مجازی علیه ما آغاز کرده است؛ گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب نبرد از عزم و اراده ها شروع می شود.

وی ضمن انتقاد از اینکه هیآت حسینی در جذب افراد متخصص و تاثیرگذار موفق نبوده، بیان داشت: ما در هیات کارهایی که دوست داریم را انجام می دهیم نه کارهایی که باید انجام دهیم و اینگونه می شود که نتیجه انتخابات ها به گونه ای نامطلوب رقم می خورد.

کنگره عظیم اربعین خاکریز انقلاب را کیلومترها جلو برده است

رئیس پیشین بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا با اشاره به عظمت مراسم پیاده روی اربعین حسینی، گفت: کنگره عظیم اربعین خاکریز انقلاب را کیلومترها جلو برده است و اکنون امام حسین(ع) برای امام مهدی(ع) یار جمع می کنند.

وی ادامه داد: همانطور که در یک مقطعی اصلاحات فضای کشور را خطرناک کردند؛ شهدای تفحص شده طلاییه کشور رانجات دادند؛ اکنون نیز خود امام حسین(ع) آمده اند تا فضای دنیا را درست کنند.

یکتا تاکید کرد: کنگره اربعین کمک به ظهور است و کل انقلاب اسلامی و عشق به شهادت از علامات ظهور است.

وی ضمن با تاکید بر اینکه باید هیآت مذهبی برای انتخابات در بین مردم بصیرت افزایی کنیم؛ افزود: باید کاری کنیم تا دولتی سرکار بیاید که غم مستضعفین را خورده و برای انقلاب کار کند و دل امام زمان(عج) را خنک کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی برای تکمیل زائر سرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شد، ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات بحق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه می باشد.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روز جاری به روستاهای صعب العبور شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق تشکر کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست دستورات لازم به مدیران استانی برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.

گزارش هیئت مدیره زائرسرا و شورای اسلامی از دیگر بخش های این نشست بود.

گفتنی است؛ زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.

این زائر سرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لازم به ذکر است، در این نشست سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز حضورداشتند.

کد خبر 6093748

دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • فرهنگیان به‌عنوان قهرمان ملی معرفی شوند
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است