Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات آزاد انجمن نخبگان ریاضی فروردین سال جاری به میزبانی کرمان برگزار شد که در این مسابقات آریانمهر کریمی کلاس اول ابتدایی آموزشگاه شهید محمد منتظری ساردوئیه جیرفت توانست رتبه اول این مسابقات را کسب کند.این دانش آموز سال 95 نیز موفق شده بود مقام اول چهارمین دوره مسابقات رباتیک فوق سبک را در استان کرمان از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان مرکزی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در دستور کار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار گرفت و در مهرماه سال گذشته تمام مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز با ساختمان‌های مستحکم جایگزین شدند. - اخبار استانها -

جواد لنجابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به وضعیت مدارس کانکسی استان مرکزی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح دانش‌آموز شهید پناهی، عملیات مطالعاتی و جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز در دستور کار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار گرفت و در مهرماه سال گذشته تمام مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز با ساختمان‌های مستحکم جایگزین شدند، علاوه بر آن با همت خیرین مدرسه‌ساز در حال جمع‌آوری سایر مدارس کانکسی با جمعیت دانش آموزی بالای 5 دانش‌آموز هستیم. 

وی با اشاره به وضعیت سیستم گرمایشی کلاس‌های درسی استان افزود: در حال حاضر بیش از 95 درصد از کلاس‌های درس دایر در سطح استان دارای سیستم گرمایشی استاندارد هستند و سیستم گرمایشی تمامی خوابگاه‌های شبانه‌روزی، استاندارد است و در  هیچ یک از  مدارس استان از بخاری نفتی استفاده نمی‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی با اشاره به اقدامات استان در حوزه تهیه و توزیع تجهیزات آموزشی و هنرستانی گفت: در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش، تهیه و توزیع تجهیزات برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در دستور کار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار گرفت. 

لنجابی خاطرنشان کرد: بیش از 180 نوع تجهیزات مورد نیاز مدارس با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در دو سال گذشته تهیه و بین بیش از 118 مدرسه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در سطح استان توزیع شد، همچنین اعتباری بالغ بر  25 میلیارد تومان جهت تجهیزات کلاس آموزشی و کمک آموزشی و ورزش در اختیار مدارس استان قرار گرفت. 

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان مرکزی
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه
  • کتب درسی از سه‌شنبه ثبت سفارش می‌شود
  • زمان ثبت سفارش کتب درسی اعلام شد
  • اعلام جزئیات ثبت‌نام کتب درسی سال تحصیلی آینده