Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا براری و سید ایوب موسوی در بین نفرات اعزامی به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا، شانس بهتری برای کسب مدال طلا دارند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا از فردا (۳ اردیبهشت) در عشق‌آباد ترکمنستان آغاز می‌شود و فهرست نهایی وزنه‌برداران حاضر در این دوره از رقابت‌ها از سوی مسوولان اجرایی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین ۸ وزنه‌بردار ایران در این دوره از مسابقات محمدرضا براری در دسته ۱۰۵ کیلوگرم با رکورد ورودی ۳۹۵ کیلوگرم در صدر این وزن قرار دارد. در دسته ۹۴ کیلوگرم نیز سید ایوب موسوی با رکورد ورودی ۳۷۰ کیلوگرم به همراه حریف ازبکستانی خود در صدر جای گرفته است.

رکورد ورودی در فهرست نهایی ملی پوشان ایران به همراه جدول زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:
گروه (A) دسته ۷۷ کیلوگرم:
جابر بهروزی با رکورد ورودی ۳۰۰ کیلوگرم در رتبه نهم قرار گرفته است. رجب‌آی رجبوف از ترکمنستان و چنگ فی یوان از چین با رکورد ورودی ۳۴۰ کیلوگرم در جایگاه نخست دسته ۷۷ کیلوگرم هستند.
زمان مسابقه: چهارشنبه (۶ اردیبهشت)، ساعت۲۰ به وقت عشق آباد (۱۹:۳۰ بعداز ظهر) به وقت تهران
* لازم به توضیح است؛ جابر بهروزی ملی‌پوش ۷۷ کیلویی کشورمان قبل از اعزام شرایط رکوردی مناسبی داشت، اما به دلیل گرفتگی عضله کمرش و آسیب دیدگی که برای وی دراین ناحیه رخ داد، کادرفنی رکوردهای ورودی این وزنه‌بردار را در نخستین حرکات یک‌ضرب و دوضربش متعادل با وضعیت حال حاضر او انتخاب کردند تا بهروزی در جدول گروه (A) مسابقات جایگاه خود ر ا تثبیت کند.

گروه (A) دسته ۸۵ کیلوگرم:
صالح چراغی و مرتضی بیگلری با رکورد ورودی ۳۵۰ کیلوگرم در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند و یونگ چائو از چین با رکورد ورودی ۳۵۵ کیلوگرم در صدر این وزن جای گرفته است.
زمان مسابقه: پنج‌شنبه (۷ اردیبهشت)، ساعت۲۰ به وقت عشق‌آباد (۱۹:۳۰ بعداز ظهر) به وقت تهران

گروه (A) دسته ۹۴ کیلوگرم:
سید ایوب موسوی و فرخ بیک سوبیروف از ازبکستان هر دو با رکورد ورودی ۳۷۰ کیلوگرم در صدر این دسته قرار دارند و ژانگ از چین با ۳۶۰ کیلوگرم در رتبه سوم است.
زمان مسابقه: جمعه (۸ اردیبهشت)، ساعت۲۰ به وقت عشق‌آباد (۱۹:۳۰بعداز ظهر) به وقت تهران

گروه (A) دسته ۱۰۵ کیلوگرم:
محمدرضا براری با رکورد ورودی ۳۹۵ کیلوگرم در جایگاه نخست است و علی هاشمی دیگر ملی کشورمان در وزن ۱۰۵ کیلوگرم با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم در رتبه هفتم جای دارد. سئو از کره جنوبی با رکورد ورودی ۳۷۵ کیلوگرم دوم است و موچیدا از ژاپن و ایوان افرئموف از ازبکستان در رده‌ها بعدی قرار دارند.
زمان مسابقه: شنبه(۹ اردیبهشت)، ساعت۱۱:۳۰ صبح به وقت عشق آباد(۱۱صبح) به وقت تهران

گروه (A) دسته ۱۰۵+ کیلوگرم:
در این وزن چن از تایپه با رکورد ورودی ۴۳۰ کیلوگرم در صدر ایستاده و رستم دوجانگابائف از ازبکستان با ۴۲۰ کیلوگرم در جایگاه دوم است. رامین ربیعی و همایون تیموری دو ملی پوش سنگین وزن کشورمان با رکورد ورودی ۴۰۰ کیلوگرم به همراه توچیف از ترکمنستان در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
زمان مسابقه: شنبه (۹ اردیبهشت)، ساعت۱۷:۱۵ به وقت عشق‌آباد (۱۶:۴۵ بعداز ظهر) به وقت تهران
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا