Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در اصفهانف خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و توزیع لوازم‌خانگی خارجی قاچاق توسط فردی دریکی از انبارهای تخلیه بار اطراف شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ستار خسروی گفت: در بازرسی از انبار موردنظر تعداد 20 دستگاه یخچال، 20 دستگاه فریزر، 5دستگاه ماشین ظرف‌شویی و 5دستگاه ماشین لباسشویی خارجی فاقد مدارک مثبتِ گمرکی کشف شد.

وی بابیان اینکه ارزش کالاهای کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه 5میلیارد ریال اعلام‌شده است، گفت: یک نفر در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا خسارات جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصاد کشور وارد می‌کند و زمینه رکود و بیکاری جوانان را فراهم می‌کند که در این خصوص از مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مرتبط را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

* انتشار تصاویر خصوصی خانم جوان باانگیزه انتقام‌جویی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی اقدام به ایجاد صفحه‌ای با مشخصات وی همراه با درج تصاویر شخصی و خصوصی‌اش کرده و موجب آبروریزی وی در بین اقوام و آشنایان شده، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بابیان اینکه با بررسی مستندات شاکی و انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی نهایتاً متهم که خانمی 19 ساله و از دوستان شاکی بود شناسایی و دستگیر شد، گفت: این فرد در مواجه‌شدن با مدارک و ادله پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را انتقام‌جویی عنوان کرد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: عکس و فیلم‌های خصوصی خود را به‌هیچ‌عنوان در اختیار دیگران حتی نزدیکان و اقوام خود قرار ندهید، اجازه فیلم‌برداری و عکس‌برداری از مجالس خصوصی خود را به دیگران نداده و از ذخیره کردن اطلاعات خصوصی مانند فیلم و عکس بر روی تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ اجتناب کنید.

* 5کشته و 2مجروح در 48 ساعت گذشته

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، گفت: مأموران پلیس‌راه نجف آباد-اصفهان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک سواری پژو در منطقه سه‌راهی سد مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ جهانگیر کرمی گفت: در اثر این حادثه رانندگی که به علت تغییر ناگهانی مسیر توسط موتورسیکلت اتفاق افتاد راکب و سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه‌ای دیگر که در محور کاشان-قم اتفاق افتاد یک دستگاه موتور با یک پراید برخورد کرد.

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیاناینکه در این حادثه راننده 29 ساله موتورسیکلت فوت کرد، افزود: علت وقوع این حادثه عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه توسط موتورسیکلت اعلام‌شده است.

سرهنگ کریمی با اشاره به حادثه‌ای دیگر، گفت: در محور تیران یک دستگاه وانت مزدا به علت عدم توجه به جلو با عابری پیاده برخورد کرد که عابر 37 ساله فوت شد.

وی از برخورد یک دستگاه سواری سمند با شیء ثابت در اتوبان امیرکبیر خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه در اثر این حادثه که به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد راننده که خانمی 41 ساله بود فوت و 2نفر مجروح شدند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان از رانندگان خواست: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و هنگامی‌که احساس خستگی و خواب‌آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

* دستگیری 30 نفر از مخلان نظم و امنیت شهروندان در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: به‌منظور ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد با سارقان، معتادان تابلو و خرده‌فروشان مواد مخدر طرح بزرگ امنیت محله محور اجرا شد.

سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: در این عملیات یک‌روزه 9 سارق سابقه‌دار، 10 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و 11 فروشنده و مصرف‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: کشف 50 میلیون ریال اموال مسروقه، 90 گرم انواع مواد افیونی و کشف یک دستگاه سواری و یک موتورسیکلت مسروقه از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و همه دستگیرشدگان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ خدادوست خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه به‌منظور افزایش احساس امنیت شهروندان طرح‌های مختلفی اجرا می‌کند و با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

* توقیف 450 میلیون ریال پارچه قاچاق در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت جک مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ غلامرضا برات بابیان اینکه در بازرسی از این خودرو 135 طاقه پارچه خارجی فاقد مدارک گمرکی لازم کشف شد، اظهار کرد: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه 450 میلیون ریال اعلام‌شده است.

وی ادامه داد: راننده خودرو در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تأکید کرد: پلیس با ترانزیت کالای قاچاق برخورد قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به این مفسدان اقتصادی جامعه نخواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان