Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@23:44:16 GMT

تصادف مرگبار در بلوار مرزداران/ مرگ موتورسوار

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۲۸۲۲

تصادف مرگبار در بلوار مرزداران/ مرگ موتورسوار

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت با سواری هیوندا خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سرگرد محمد رزاقی درباره جزییات این تصادف گفت: این تصادف ساعت ۱۷:۴۷ دقیقه بعد از ظهر امروز در بلوار مرزداران بعد از خیابان ناهیدی رخ داد و به دلیل وقوع آن سواری هیوندا با موتورسیکلت برخورد کرد که به دلیل شدت حادثه راکب موتور سیکلت در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره علت وقوع این حادثه افزود: سرعت غیرمجاز خودروی سواری که در مسیر شرق به غرب در حرکت بوده باعث انحراف آن و عبور به لاین مخالف شد که در این تغییر مسیر متاسفانه راننده خودروری سواری هیوندا به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اش به شدت با موتورسوار در حال عبور در مسیر غرب به شرق با موتورسیکلت برخورد کرد. شدت این حادثه به حدی بود که راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد گفت: در پی تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ گزارش تلفنی مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی موتورسیکلت در شهر تلخاب از توابع شهرستان فراهان، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرین تلخاب به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه مشخص شد، متأسفانه راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات فوت کرده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی ضمن تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت ادامه داد: راکبان موتورسیکلت باید به منظور حفظ ایمنی خود و سرنشینان از هرگونه حرکات خطر آفرین و تخطی از سرعت مطمئنه در سطح معابر درون شهری که بی تردید خطرات جبران ناپذیری را برای آنان و عابرین در پی خواهد داشت، خودداری کنند چرا که عدم رعایت اصول ایمنی، موجب فوت و صدمات و معلولیت‌های دائمی افراد شده است.

کد خبر 6099598

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تصادف مرگبار یک تریلی با خودروی سواری (فیلم)
  • برخورد مرگبار دو موتورسوار حین کورس در جاده (فیلم)
  • ببینید | برخورد مرگبار دو موتورسوار حین کورس در جاده
  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر