Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا در این نمایشگاه بیش از 60 شرکت داخلی از استان های مختلف کشورمان و همچنین 5شرکت خارجی جدیدترین تولیدات و نوین ترین دستگاه­ها و تجهیزات و روش ها و طرح های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را ارائه و به نمایش می گذارند.

اولین نمایشگاه بین المللی طلا،جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع و با همکاری اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی ایران و دیگر اتحادیه های مرتبط برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت، ماشین آلات ، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، دکوراسیون مختلف مراکز تولید و عرضه طلا و جواهر و نقره ، صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا و جواهر به نمایش گذاشته می شود و همچنین اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل های مربوطه، مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و دست اندرکاران در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی نیز حضور خواهند داشت.

محمود بندرچی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت:معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی های تولیدداخلی، آشنایی تولیدکنندگان با نوین ترین طرح ها و برنامه های این صنعت، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید،صادرات و خدمات برخی از اهداف برگزاریاولین نمایشگاه بین المللی طلا،جواهر،نقره، ساعت،سنگ های قیمتی و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی است.

وی اضافه کرد:قرار است در طول7روز برگزاری این نمایشگاه چند هیئت خارجی و همچنین روسایاتحادیهطلاو جواهرات با حضور در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی منطقه آزاد انزلی، ضمن بازدید از نمایشگاه، با تولیدکنندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری شوند.

بندرچی در ادامه گفت: طلا و جواهر می تواند به عنوان جایگزین خوبی برای نفت و فرآورده های آن به شمار آید و برپایی نمایشگاه های تخصصی در این زمینه از جمله راهکار های توسعه این صنعت در کشور محسوب می شود، در این راستا برگزاری این گونه نمایشگاه­ها فرصتی مغتنم برای فعالان و علاقه مندان این حوزه است که با آخرین دستاوردهاوتکنولوژیهایاینصنعتآشناشوند.

به گفته مدیر برگزارکننده اولین نمایشگاه بین المللی طلا،جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی؛ایران از نظر فناوری و شیوه های جدید صنعت با مشکلی روبرو نیست و تنها چالشی که در حال حاضر در مقابل این صنعت وجود دارد واردات بی حد و اندازه مصنوعات طلا و جواهر قاچاق به کشور است.

بندرچی در ادامه خاطرنشان کرد: برندسازی،رقابت در تولید، بازاریابی و فروش،پایداری در صادرات محصولات و مشتری مداری از جمله مزیت های نوینی است که دست اندرکاران این صنعت مهم از کارگاه­های کوچک تا کارخانه های بزرگ به آن اهتمام دارند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به سایت www.rastak-expo.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 7- 88346455 تماس بگیرند.

اولین نمایشگاه بین المللی طلا،جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی از 23 تا 29 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، تورج صادقی اظهار داشت: صدها قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی بومی و مهاجر در تالاب بین‌المللی انزلی آشیانه سازی و تخم‌گذاری کردند.

وی اضافه کرد: برخی از پرندگان آبزی مانند پرستوهای دریایی تیره و کشیم بزرگ در غرب تالاب انزلی که از امنیت بیشتری برخوردار است، آشیانه سازی و تخم گذاری کردند و طی روزهای آتی به همراه جوجه‌های خود از لانه خارج می‌شوند.

صادقی افزود: وضعیت مطلوب زیستگاهی، امنیت حاکم و تغذیه مناسب در تالاب‌ بین المللی انزلی سبب جوجه‌آوری بسیاری از پرندگان آبزی و کنارآبزی در این تالاب بین المللی شده است.

وی از مردم و گردشگران خواست در این فصل که پرندگان مشغول لانه‌سازی و تخم‌گذاری هستند از ترددهای غیرضروری در نزدیکی کلونی‌های این پرندگان خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد متخلف مراتب را به ماموران یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کشیم بزرگ (نام علمی: Podiceps major) نام یک گونه از تیره کشیم است. این پرنده بودن در آب را به هر جای دیگر ترجیح می‌دهد و لانه خود را روی آب می‌سازد و هنگام فرار، به جای پرواز کردن، به زیر آب شیرجه می‌رود! کشیم بزرگ گیس‌پرهایی دارد که به سبب آن، گاه مرغابی شانه‌به‌سر نامیده می‌شود.

کد خبر 849028 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم تالاب حیوانات - پرندگان مجله زندگینامه مربیان فوتبال جهان محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳