Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دکوراسيون اتاق خواب عروس در طراحي دکوراسيون داخلي منزل عروس و داماد, فاکتورهاي مختلفي در نظر گرفته مي شود. يکي از مهمترين بخش هاي اين طراحي, اتاق عروس و داماد مي باشد. در اين مطلب با دکوراسيون اتاق خواب عروس و تزيين آن با ايده هاي جديد آشنا مي شويم. تصاوير طراحي دکوراسيون اتاق خواب […]

دکوراسيون اتاق خواب عروس
در طراحي دکوراسيون داخلي منزل عروس و داماد, فاکتورهاي مختلفي در نظر گرفته مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يکي از مهمترين بخش هاي اين طراحي, اتاق عروس و داماد مي باشد. در اين مطلب با دکوراسيون اتاق خواب عروس و تزيين آن با ايده هاي جديد آشنا مي شويم.
تصاوير طراحي دکوراسيون اتاق خواب عروس
در طراحي اتاق عروس, فاکتورهايي از قبيل سرويس چوب, پرده اتاق خواب, سرويس خواب عروس و تزيينات آن ها اهميت ويژه ايي دارد. هر يک از اين فاکتورها را مي توان با ايده هاي خلاقانه و زيبا طراحي کرد. اغلب طراحي هاي صورت گرفته براي اين منظور, از رنگ سفيد استفاده مي کنند. با اين حال امروزه ترکيب اين رنگ با رنگ هاي ديگر در طراحي رواج يافته است. در ادامه نمونه ها و ايده هايي از دکوراسيون اتاق خواب عروس به تصوير کشيده شده است.
اتاق خواب عروس
در برخي از ايده هاي طراحي اتاق خواب خانه عروس, تنها از رنگ سفيد استفاده مي شود. در چنين طرح هايي استفاده از سرويس چوب هماهنگ و متناسب با رنگ سفيد اهميت خاصي دارد. تصوير زير نمونه ايي از اين طرح ها را نشان مي دهد که در آن از سرويس چوب به رنگ عسلي به همراه سرويس خواب و پرده سفيد استفاده شده است.
اتاق خواب عروس

اتاق خواب صورتي عروس

اتاق خواب عروس

تصاوير زير نمونه هايي از طراحي دکوراسيون اتاق خواب با ترکيب رنگ سفيد و صورتي را نشان مي دهد. استفاده از سرويس چوب سفيد به همراه سرويس خواب و پرده صورتي, زيبايي خاصي به اتاق خواب بخشيده است.
اتاق خواب عروس

اتاق خواب عروس

سرويس چوب عروس و داماد

اتاق خواب عروس

ايده هاي جذاب تزيين اتاق خواب عروس

در تزيين اتاق خواب عروس , تزيين تخت عروس و داماد يکي از تزيينات مهم به شمار مي آيد. بنابراين سرويس خواب نيز اهميت زيادي در تزيين خواهد داشت. براي اين منظور, غالبا از گل و شمع هاي متنوعي استفاده مي شود. گل ها به دليل زيبايي منحصر به فردي که دارند, اتاق خواب را زيباتر جلوه مي دهند. همچنين استفاده از شمع موجب رومانتيک شدن فضاي اتاق خواب مي شود. در ادامه با برخي از ايده هاي تزيين اتاق خواب عروس با گل و شمع آشنا مي شويد.
اتاق خواب عروس

دکوراسيون اتاق خواب عروس

زيبايي خانه
اخبار مرتبط:
ايده هاي زيبايي براي دکوراسيون اتاق خواب هاي کوچک +عکس
دکوراسيون اتاق خواب ويکتوريايي
دکوراسيون زيباي اتاق خواب دخترانه با تم هلو کيتي +عکس
مدل دکوراسيون اتاق خواب با مبلمان چوبي تيره رنگ +عکس
دکوراسيون اتاق خواب بسيار شيک و مدرن + تصاوير

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید