Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آداب و رسوم عجيب براي زنان مطلقه گروهي از زنان چيني اخيرا پس از آنکه در حين خوابيدن داخل قبرهاي کم عمق در حومه شهر چونگ کيونگ عکسشان گرفته شد، تبديل به سوژه خبري شدند. به گزارش خبرگزاري آريا سپس مشخص شد اين کار بخشي از يک آداب و رسوم عجيب به نام مديتيشن قبرستان […]

آداب و رسوم عجيب براي زنان مطلقه
گروهي از زنان چيني اخيرا پس از آنکه در حين خوابيدن داخل قبرهاي کم عمق در حومه شهر چونگ کيونگ عکسشان گرفته شد، تبديل به سوژه خبري شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا سپس مشخص شد اين کار بخشي از يک آداب و رسوم عجيب به نام مديتيشن قبرستان است که براي کنار آمدن با طلاق صورت مي گيرد.
مديتيشن قبرستان زايده فکر ليو تايجي 30 ساله و مطلقه است که به زنان ديگر کمک مي کند تا بتوانند از با ناراحتي شکست در ازدواج شان کنار بيايند.

آداب و رسوم جديد زنان مطلقه چيني
ليو که در سن 19 سالگي ازدواج کرد و در 21 سالگي فرزندش به دنيا آمد، در سال 2015، طلاق سختي را تجربه کرد و در عين حال نتوانست تجارت خودش را راه اندازي کند. دوران سختي براي او بود ولي توانست آن را پشت سر بگذارد و اکنون مي خواهد به زنان ديگر کمک کند تا آنها نيز درک کنند زندگي همچنان جريان دارد و بايد اتفاقات تلخ گذشته را رها کنند.
خانم ليو مي گويد: من مي دانم که يک زن وقتي احساس مي کند ترک شده، چه احساسي دارد. وقتي طلاق گرفتم حتي مي خواستم خودکشي کنم. کسي که افسرده است، تقريبا فکر مي کند نزديک به موت است. شاگردان من با دراز کشيدن در قبر، مي توانند تا حدي مرگ را تجربه کنند. اين موضوع به آنها يادآوري خواهد کرد که هنوز خيلي کارها هست که در زندگي انجام نداده و بايد گذشته را فراموش کرده و زندگي جديدي شروع کنند.

راه حل جديد زنان مطلقه براي کنار آمدن با شکست در زندگي مشترک
در اين عکس ها که در يکي از کلاس هاي اخير مديتيشن قبرستان خانم ليو تايجي گرفته شده ، زناني را نشان مي دهد که در سوراخ هاي کم عمقي در زمين دراز کشيده و يک فويل پلاستيکي نيز روي آنها را پوشانده است. به گزارش خبرگزاري آريا چشمان آنها بسته است و دست هايشان را به حالت دعا و يا روي سينه قرار داده اند.
مشخص نيست که آنها تا چه زماني بايد به همين حال باقي بمانند ولي عقيده پشت اين آداب ، شبيه سازي مرگ است تا آنها از مشکل خودشان دست کشيده و زندگي جديدي شروع کنند.

مديتيشن جديد در قبرستان براي رفع مشکلات شکست در ازدواج
خانم ليو مي گويد براي خودش يک سال طول کشيد تا از ناراحتي طلاق بهبود پيدا کند و براي آنکه بتواند به ديگر زنان مطلقه کمک کند تا سريع تر اين دوران را طي کنند، او هر چند ماه يک بار کلاس مديتيشن قبرستان را به صورت رايگان برگزار مي کند.
تمام کاري که اين زنان در اين آداب و رسوم جديد بايد انجام دهند اين است که شماره او را بگيرند تا بتوانند به کلاس هاي وي دسترسي پيدا کنند.
تايجي در ادامه صحبت هايش گفت: شکست ترسناک نيست. من مي خواهم همه زنان مطلقه زندگي خودشان را داشته و به اهداف خودشان برسند.

آداب جديد کنار آمدن با مشکل شکست در زندگي مشترک
تهيه و ترجمه: گروه خبر پرشين وي
بخش اختصاصي پرشين وي
اخبار مرتبط:
حقايقي جالب در مورد قوانين و آداب و رسوم مراسم اسكار!
عجيب و غريب‌ترين آداب و رسوم از سراسر دنيا + تصاوير
روز کريسمس و عجيب ترين آداب و رسوم کشورهاي مختلف دراين روز
عروسي در شيراز و آداب و رسوم جالب شيرازي ها
آداب و رسوم جالب تهراني‌هاي قديم در ماه رمضان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

شهردار قم از اتمام پروژه تملک و تخریب مغازه‌های قبرستان نو به منظور احداث باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبردها انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبردها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

کد خبر 748798

دیگر خبرها

  • بی‌نمک زندگی کنید!
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه