Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ایمانی، کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه قاعدتا نامزدهای غیردولتی در مناظره‌ها آمارهای دولت را به چالش خواهند کشید،گفت: اگر سانسوری در مناظره‌ها صورت گیرد،‌ رسوایی برای دولت به بار خواهد آمد.

ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه هرچند مشکلات سال 88 باعث شده تا وزیر کشور دلایل امنیتی را بهانه‌ای برای عدم پخش زنده مناظرات کاندیداها در تلویزیون عنوان کند، خاطر نشان کرد: اما سال 92 با پخش زنده مناظرات هیچ اتفاقی نیفتاد و در انتخابات پیش رو نیز با وجود نامزدهای کنونی‌، مسائل امنیتی پیش نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:‌ قاعدتا نامزدهای غیردولتی در مناظرات خود آمارهای دولت را به چالش خواهند کشید؛ اگر قرار باشد مناظره زنده نباشد قاعدتا باید همه مناظره را سانسور کنند که این امکان ندارد و اگر سانسوری صورت گیرد،‌ رسوایی برای دولت به بار خواهد آمد چرا که خبر آن به سرعت به بیرون درز خواهد کرد.

ایمانی در رابطه با مزیت جوان بودن نامزدهای ریاست جمهوری نیز گفت: مسلما جوان و باتجربه بودن نامزد ریاست جمهوری، فاکتور مهمی در موفقیت دولت آینده خواهد بود.

وی افزود: دولت باید یک دولت سبک،‌ چالاک و سریعی باشد و هرچقدر نامزدها جوان‌تر و با تجربه اجرایی بیشتری باشند این موضوع محقق می‌شود و در عین حال اگر نامزدی مسن‌تر باشد و تجربه کم اجرایی نیز داشته باشد در این زمینه در اداره کشور با مشکل روبه رو خواهیم شد.

ایمانی در پایان افزود: یکی از نامزدهایی که در عین جوانی دارای تجربه اجرایی و مدیریت قابل قبولی است،‌ قالیباف است و تنها ایشان است که هم جوان است و سابقه طولانی اجرایی موفق در پرونده خود دارد و می‌تواند دولتی تشکیل دهد که چابک‌ترین دولت در دوره‌های اخیر باشد.
منبع: فارس

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود