Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:00:04 GMT

ضرب و شتم دانش آموز توسط معلم ریگانی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۳۴۹۳

ضرب و شتم دانش آموز توسط معلم ریگانی+تصاویر

سریال تلخ ضرب و شتم دانش آموزان این بار در مدرسه شهید علیمحمدی شهرستان ریگان اتفاق افتاد و دانش آموز ریگانی توسط معلم مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ ظاهرا قرار نیست خشونت در مدارس استان کرمان تمام شود. در کمتر از ۴ روز از تنبیه دانش اموز رودباری میگذرد که اینبار این اتفاق در مدرسه شهید علیمحمدی ریگان صورت گرفت و دانش آموز هنرستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر شهیکی دانش آموز ریگانی اظهار داشت: معلم من را با شلنگ و سیلی مورد ضرب و شتم قرار داد و موهای سرم راهم قیچی کرد.

خبرنگار ما این موضوع را پیگیری و احمد شهیکی پدر این دانش آموز ضمن تایید این خبر در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: به چه دلیل معلم فرزند من را مورد ضرب و شتم قرار داده است؟از مسئولین میخواهیم این موضوع را پیگیری کنند.

video_2017-04-21_09-09-18

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت دانش آموز کازرونی در تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: فاطمه نوری؛ دانش آموز پایه یازدهم آموزشگاه قبازرد کازرون است.
رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: این دانش آموز فوتبالیست از سوی کادر فنی تیم ملی در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال جوانان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: فاطمه نوری تنها بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال جوانان ایران از استان فارس است که در رقابت‌های کافا ۲۰۲۴ در کشور تاجیکستان تیم ملی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • عضویت دانش آموز کازرونی در تیم ملی فوتبال دختران
  • اعزام ۹۰ دانش آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی