Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@18:50:18 GMT

آموزش تغيير دادن عکس و نام در گروه هاي تلگرام

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۵۰۸۹

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (مقالات آموزشي تلگرام)


--> آموزش تغيير دادن عکس و نام در گروه هاي تلگرام





در تلگرام شما مي توانيد عکس و نام گروه هاي خود را تغيير دهيد. با استفاده از اين مقاله از سرزمين دانلود شما مي توانيد اين کار را به راحتي انجام دهيد. فقط دقت داشته باشيد که ما در اينجا براي هر کدام از گروه ها يک آموزش مجزا مي دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که مي دانيد در تلگرام ما دو نوع گروه داريم و هر کدام از آن ها داراي ويژگي هاي خاص خود مي باشد.

براي گروه هاي معمولي شما مي توانيد با استفاده از مراحل زير اين کار را به راحتي انجام دهيد. پس با دقت مراحل زير را طي کنيد:

1. وارد تلگرام شويد.

2. وارد گروه مد نظر خود شويد و بر روي نام گروه بزنيد تا منوي تنظيمات براي شما باز شود.

3. بر روي آيکون سه نقطه که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد بزنيد.

4. در اين زمان گزينه Edit name را انتخاب کنيد.

5. پس از آنکه شما اين گزينه را انتخاب کرديد مي توانيد نام مورد نظر خود را تايپ کنيد. پس از تايپ کردن بر روي آيکون تيک بزنيد.


حال با طي کردن مراحل زير مي توانيد عکس اين گروه را تغيير دهيد:

1. وارد تلگرام شويد.

2. به گروه مورد نظر خود برويد و در گروه بر روي نام آن بزنيد تا وارد منوي تنظيمات بشويد.

3. در اين مرحله بر روي آيکون دوربين بزنيد.

4. با زدن اين آيکون براي شما صفحه اي باز مي شود که شامل دو گزينه مي باشد. گزينه From camera به شما اين امکان را مي دهد تا با استفاده از دوربين عکس مورد نظر خود را بگيريد و بر روي گروه قرار دهيد. با استفاده از گزينه From gallery مي توانيد عکس مورد نظر خود را از داخل گالري پيدا کنيد و بر روي گروه قرار دهيد. پس از آنکه عکس مورد نظر خود را انتخاب کرديد، بر روي گزينه Set بزنيد تا تصوير براي گروه قرار داده شود. در قسمت قبل شما قابليت ويرايش عکس را نيز داريد.

حال به بررسي اين روش براي سوپر گروه هاي تلگرام مي پردازيم. در اين نوع از گروه بر خلاف گروه معمولي فقط ادمين ها مي توانند اين کار ها را انجام دهند. با مراحل زير مي توانيد نام سوپر گروه خود را تغيير دهيد.

1. وارد تلگرام شويد و بر روي گروه مورد نظر خود بزنيد.

2. سپس بر روي نام گروه بزنيد تا منوي تنظيمات براي شما باز شود.

3. اکنون بر روي آيکون سه نقطه در گوشه سمت راست صفحه بزنيد و گزينه Edit را انتخاب کنيد.

4. نام مورد نظر خود را تايپ کنيد و سپس بر روي آيکون تيک بزنيد.

5. اگر مي خواهيد براي سوپر گروه خود توضيحات بنويسيد، بر روي گزينه (Description (Optional بزنيد و توضيحات مورد نظر خود را تايپ کنيد.

مراحل تغيير عکس در سوپر گروه همانند گروه هاي معمولي مي باشد و مي توانيد به راحتي اين کار را براي سوپر گروه ها انجام دهيد.

اميدوارم به راحتي بتوانيد در گروه هاي خود نام وعکس خود را تغيير دهيد.


ساير مقالات مربوط به تلگرام









-->
ابتدا قبلي 1 بعدي انتها (1)

-->





دانلود نرم افزار کمکي


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال بختیاری، اظهار داشت: باید یک کارگروه برای برنامه‌ریزی مقدمات همایش مجمع خیرین صورت گیرد و مسئولیت تمامی افراد مربوطه مشخص شود.  

وی گفت: در این همایش تنها خیرین گذشته حضور نداشته باشند بلکه خیرین جدید نیز دعوت شوند و تعهدات لازم را داشته باشند تا یک تحولی را متفاوت با همایش‌های گذشته، شاهد باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، مطرح کرد: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد.

وی با تاکید بر برگزاری مراسمی در شأن معلمان، اظهار داشت: هفته معلم زمان خوبی است تا از این قشر زحمتکش و تاثیرگذار تجلیل شود، امید است مراسمی در شأن معلمان استان با برنامه‌ریزی خوب برگزار و از خانواده شهدای معلم نیز سرکشی و تجلیل شود.

حیدری با تأکید بر انجام جهاد تبیین، تصریح کرد: باید آموزش و پرورش در این دو سال خدمات خود را به خوبی اطلاع‌رسانی کند. رتبه‌بندی معلمان، استخدامی‌ها و کمک‌های فرهنگی، اعتباراتی که تخصیص داده شده و توسعه زیرساخت مدارس، ایجاد چمن‌های مصنوعی بسسار در ظرف 2 سال و ... اقدامات خوبی است که همه باید در نشست خبری با رسانه‌ها بیان شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بروشورهای در خصوص اقدامات انجام شده در دو سال اخیر تهیه و در بین خیرین و افراد ذی نفوذ توزیع شود. امتحانات نهایی فرصتی برای چیدن میوه یک سال تلاش دانش آموزان و والدین آنها است لذا باید اهتمام لازم جهت برگزاری آزمون بدون دغدغه در یک شرایط مناسب را داشت.

وی تصریح کرد: حداقل 12 جلسه شورای آموزش و پرورش در سال باید در شهرستان‌ها برگزار شود. باید یک برنامه‌ریزی ویژه در خصوص آموزش و پرورش عشایر داشت تا آموزش کافی و لازم به دانش آموزان داده شود.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: هر قدر در دانشگاه فرهنگیان هزینه شود نوعی سرمایه‌گذاری است و باید برای سال آینده برنامه‌ریزی دقیقی داشت تا دغدغه‌ای در زمینه کمبود معلم و سرویس مدارس و هر آنچه که مربوط به مدرسه و دانش آموزان است وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/7540

  

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد