Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@02:06:02 GMT

پیروزی شیرین دورتموند در خانه گلادباخ

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۵۲۷۹

پیروزی شیرین دورتموند در خانه گلادباخ

به گزارش پارس نیوز،

بعد از حذف برابر موناکو در لیگ قهرمانان، زنبورها برای تجدید روحیه مهمان گلادباخ بودند.

از همان ابتدا دورتموند حملات خود را روی دروازه گلادباخ آغاز کرد تا در دقیقه 10 صاحب ضربه پنالتی شد تا مارکو رویس، ستاره سابق گلادباخ بر خلاف جهت حرکت سومر دروازه او را باز کند.

2 دقیقه بعد زنبورها باز هم موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشتند اما ضربه دمبله روی پاس پولیسیچ، با عکس العمل گلر گلادباخ مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 23، گلادباخ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما بورکی موفق شد با عکس العملی مناسب توپ را دور کند.

لحظاتی بعد، این بار رویس باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او در استروبل در آخرین لحظه مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در ادامه، دورتموند بر جریان بازی تسلط داشت اما در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه گلادباخ ناتوان بود.

اما بر خلاف جریان بازی و در ثانیه های پایانی نیمه اول، گلادباخ به گل رسید. استیندل در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد و با ضربه آرام و دقیق به گوشه دروازه، بورکی را تسلیم کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

اما با شروع نیمه دوم، گلادباخ در همان ابتدا به گل رسید. با ارسال کرنر و ضربه هان، اشملرز به اشتباه دروازه خودی را گشود تا گلادباخ از حریف خود پیش افتد.

در ادامه، دورتموند تلاش زیادی برای باز کردن دروازه سومر داشت اما نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند.

اما در دقیقه 59، زنبورها به گل تساوی رسیدند. اوبامیانگ تنها لحظاتی بعد از ورود به میدان موفق روی پاس دمبله با ضربه ای دقیق بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 71، دورتموند صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما ضربه پولیسیچ راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 77، گلادباخ بهترین موقعیت را برای زدن گل برتری داشت اما ضربه هرمان در موقعیتی تک به تک توسط بورکی مهار شد.

در دقیقه 83، گوئررو موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه گلادباخ داشت اما ضربه آرام او راهی به دروازه نیافت.

اما حملات دورتموند در دقیقه 87 جواب داد و روی پاس کاسترو، گوئررو موفق شد از درونن محوطه دروازه سومر را باز کرده و دورتموند را پیش اندازد.در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا دورتموند با نتیجه 2-3 پیروز میدان باشد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

شروع متعادل دو تیم

بازیکنان دو تیم نیمه اول را آرام آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. در دقیقه ۱۷ و به دلیل خطای امید نورافکن روی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۷ ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت که با سانتر امید عالیشاه همراه شد و پس از آن بازیکنان سپاهان توپ را دور کردند که در ادامه توپ در اختیار «عبدالکریم حسن» قرار گرفت و او توپ را مجدداً روی دروازه سپاهان سانتر کرد که با ضربه سر «گئورگی گولسیانی» همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ و در حالی که می‌رفت تا موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شکل گیرد، «عبدالکریم حسن» از سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست «اوستون ارونوف» را صاحب توپ کند، اقدام به شوت زنی کرد و توپ او با اختلاف زیاد از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او دقت کافی را نداشت و توپ از بالای دروازه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه موقعیت مهمی روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

کد خبر 6094650

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه