Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجوبه نقل از رویترز، مجله اشپیگل اعلام کرد آژانس اطلاعات فدرال آلمان سال‌ها از پلیس بین‌الملل و دفاتر پلیس اروپا در اتریش، یونان و آمریکا جاسوسی می‌کرده است.

تاکنون آژانس اطلاعات فدرال آلمان، اینترپل و یوروپل درباره این گزارش اظهار نظر نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله اشپیگل با توجه به اسناد به دست آمده اعلام کرد سرویس اطلاعاتی آلمان، ایمیل، آدرس و شماره تلفن و فکس بازرسان پلیس بین‌الملل را به لیست نظارت خود افزوده است.

علاوه بر این، آژانس اطلاعاتی آلمان از پلیس اروپا (یوروپل) که دفتر مرکزی آن در لاهه قرار دارد، نیز جاسوسی می‌کرده است.

این مجله در ماه فوریه گزارش داده بود آژانس اطلاعات فدرال آلمان، تلفن، فکس و ایمیل چندین سازمان خبری مانند نیویورک تایمز و رویترز را ردیابی می‌کرده است.

پس از انتشار اخباری مبنی بر شنود تلفن همراه شخصی آنگلا مرکل – صدراعظم آلمان – از جانب آژانس امنیت ملی آمریکا، عملکرد نهادهای امنیتی آلمان زیر سوال رفت.

یکی از اعضای پارلمان آلمان در این‌باره گفت با این‌که قوانین جدیدی به منظور اصلاح آژانس اطلاعات فدرال این کشور وضع شده است، این گزارش جدید بیانگر ناکارآمدی نظارت پارلمان در بحث مسائل امنیتی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • چه کسانی «یسنا» کوچولو را ربودند؟!
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ
  • آنروا از شهادت ۱۰ هزار زن در جنگ غزه خبر داد
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد