Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس اتحادیه سازمان های اسلامی در فرانسه گفت: مسلمانان فرانسه به خوبی از آرای خود استفاده نمی کنند. به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیمابه نقل ازشبکه تلویزیونی الجزیره، التهامی ابریز در گفتگو با این شبکه در پاریس درباره حضور نداشتن مسلمانان فرانسه در صحنه سیاسی این کشور گفت: مسئله مهم این بوده که آرای مسلمانان فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مسلمانان در هر دوره انتخاباتی به یک نامزد رای می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجاه و هفت درصد از مسلمانان فرانسه در سال 2012 به فرانسوا اولاند رای داده بودند. ما سازمانی را تشکیل دادیم که رای دادن مسلمانان فرانسه هدفمند باشد تا آرای ما میان تندروها از بین نرود.وی افزود: نباید مسلمانان فرانسه آرای خود را بی ارزش بدانند و باید به خوبی از رای خود استفاده کنند. تاکید ما این است که باید اعراب و مسلمانان فرانسه در انتخابات شرکت کنند و باید به خوبی از آرای آنان استفاده شود. در سال 2012 یک میلیون نفر از مسلمانان و اعراب فرانسه در انتخابات این کشور شرکت کرده بودند. نگرانی ما این است که نیروهای تندرو در انتخابات فرانسه پیروز شوند. این تندروها در هر دو گروه چپ و راست حضور دارند. در صورتی که این طرف ها در فرانسه به قدرت برسند این کشور را آشفته خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو

ارتش بورکینافاسو طی عملیاتی موفق شد شماری از تروریست را از میان بردارد.

به گزارش ایسنا، ارتش بورکینافاسو در عملیاتی ضدتروریستی در شرق این کشور بیش از ۱۰۰ تروریست را کشت.

خبرگزاری ریانووستی روسیه با انتشار تصاویری از نظامیان این کشور، نوشت این کشور واقع در غرب آفریقا سال‌هاست که با تروریست‌ها در نبرد است و آن‌ها به اهداف نظامی و همچنین روستاها حمله می‌کنند.

بورکینافاسو در ژانویه ۲۰۲۳ به پیمان نظامی خود با فرانسه پایان داد و نیروهای فرانسوی نیز از این کشور خارج شدند.

نیروهای فرانسوی به بهانه کمک به بورکینافاسو در مبارزه با تروریست‌های مرتبط با گروه‌های تروریستی القاعده و داعش در آنجا مستقر بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لوپن: دست دولت ماکرون در جیب فرانسوی‌ها است
  • فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند
  • سیاستمدار فرانسوی به دلیل حمایت از طوفان الاقصی مجازات شد
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم
  • در یک قدمی جنگ جهانی سوم
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد
  • اتهام رسانه فرانسوی به کیلیان امباپه و ستاره رئال