Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ دسته اول روز دوشنبه برگزار می‌شود. احتمال دارد دوشنبه اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر معرفی شود. پارس جنوبی تیم صدرنشین که در دو هفته اخیر ملوان و گل‌گهر را شکست داده بتواند جشن صعود بگیرد. این تیم برای رسیدن به لیگ برتر کافی است که سه امتیاز از تیم سقوط کرده و انتهای جدولی استقلال اهواز بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان اهوازی در این فصل حتی یک برد هم نداشته‌ و ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را با 67 گل خورده هم در اختیار دارند. آبی‌پوشان اهوازی در 32 مسابقه قبلی هم فقط 17 گل زده‌اند تا بی‌خطرترین خط حمله را هم در اختیار داشته باشند. با این شرایط بعید است شاگردان مهدی تارتار در اهواز به مشکل بخورند و نتوانند سه امتیاز را بگیرند و صعودشان را به لیگ برتر تا 99 درصد قطعی کنند.

یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در سیرجان برگزار می‌شود جایی که تیم سپیدرود رشت که در رده دوم جدول است به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان رده چهارمی می‌رود. این بازی یکی از فینال‌های جذاب لیگ است که حتی بیش از 6 امتیاز دارد. برنده این مسابقه به صعود امیدوار می‌شود و بازنده هم شرایطش برای حضور در لیگ برتر سخت خواهد شد. مساوی دو تیم نیز به سود ملوان خواهد بود.

ملوان هم در خانه میزبان تیم خونه به خونه است تیمی که تا روز گذشته صحبت از کناره گیری از لیگ یک می‌کرد و در نهایت به مسابقات بازگشت. ملوان در یک صورت شانس صعود خواهد داشت به شرطی که سپیدرود و پارس جنوبی مقابل حریفان‌شان شکست بخورند و این تیم 6 امتیاز را در دو بازی آینده بگیرد. بنابراین تساوی هم در بازی روز دوشنبه به سود شاگردان مایلی‌کهن نخواهد بود و آنها با حمایت هواداران‌شان می‌خواهند که نهایت تلاش خود را برای پیروزی مقابل خونه به خونه انجام بدهند. حضورپژمان نوری در تیم بابلی و تقابلش با ملوان دیدنی خواهد بود. جلال رافخایی و مازیار زارع نیز از تیم خونه به خونه کنار گذاشته شده‌اند و فقط یک انزلی‌چی در تیم بابلی حضور دارد.کاپیتان سابق ملوان قطعا باید بخاطر وظایف حرفه‌ای مقابل یاران سابق با تمام توان بازی کند.

رقابت سه تیم فولاد یزد، فجر سپاسی و خیبر خرم آباد برای سقوط نکردن هم دیدنی است. دو تیم از جمع این سه تیم به لیگ یک سقوط خواهند کرد. فجرسپاسی و فولاد یزد نبردی حساس در ته جدول دارند. برنده این مسابقه به بقا امیدوار خواهد شد.

خیبرخرم آباد هم در این هفته میزبان مس رفسنجان است که دغدغه سقوط و صعود ندارد.

با توجه به اینکه سهمیه صعود به لیگ برتر از دو و نیم سهمیه به دو سهمیه کاهش پیدا کرد سایر دیدارها حساسیت جدولی ندارند در حالیکه اگر بازی پلی آف در این فصل هم برگزار می‌شد همه تیم‌های برای رسیدن به آن سهمیه تلاش می‌کردند.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته سی و سوم به شرح زیر است:

دوشنبه: 4 اردیبهشت – ساعت 17

ایرانجوان بوشهر- اکسین البرز (شهید بهشتی بوشهر)
ابوالحسن دلباز – حمیدرضا افشون – مرتضی شهریاری – رضا قاسمی – ناظر: رامین عرفانیان
نساجی مازندران - راه‌آهن تهران (شهید وطنی قائمشهر)
علی میرغفاری – بابک خسروی – مجید سربندی – محمدرضا مهرگان – ناظر: محمدحسین اسدی
گل‌گهر سیرجان - سپیدرود رشت (اختصاصی گل گهر)
بیژن حیدری – سید اسدحاج محمدی – مهدی شفیعی – جواد محمدی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی
فجرسپاسی شیراز - فولادیزد (شهید دستغیب شیراز)
محمدحسین ترابیان – سجاد طوری – جواد قنبریان – علی ابراهیمی – ناظر: محمدعلی فروغی
ملوان بندرانزلی - خونه به خونه مازندران (تختی انزلی)
تورج حق وردی – آرمان اسعدی – علی اکبر نوری – امید جمشیدی – ناظر: محمدپیروزرام
بادران تهران - آلومینیوم اراک (کارگران تهران)
رضوان سرشار – جعفر رهبرفام – حسین گلشنی – علی صباحی – ناظر: علیرضا یزدانی
خیبر خرم‌آباد - مس رفسنجان (تختی خرم آباد)
وحید صالحی – محسن بابایی – حمید نادری – احمد عبدالخالقی – ناظر: حبیب اله شیرازی
استقلال اهواز - پارس جنوبی جم (تختی اهواز)
حسین زمانی – محمدعلی پورمتقی – موسی محمدی راد – پیام ساری اصلانی – ناظر: فرشید افشار
مس کرمان - نفت مسجدسلیمان (امام علی کرمان)
احمد موسوی – محمدرضا فتحی – علی رعیت – عباس صادقی – ناظر: محمد امیری

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی‌های امروز پرسپولیس در قائمشهر میهمان ببرهای مازندران است و استقلال نیز در ورزشگاه آزادی از ذوب‌آهن اصفهان میزبانی می‌کند. دو بازی حساسی که باید منتظر بود و دید در پایانشان صدر جدول کماکان آبی می‌ماند یا در فاصله چهار هفته مانده به اتمام لیگ برتر این شاگردان اوسمار ویرا هستند که رنگ قرمز را به صدر می‌پاشند.

*کار سخت پرسپولیس در قائمشهر

تیم‌های نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت موعود بنیادی فر برگزارکننده یکی از مهم‎ترین بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر هستند؛ جایی که یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد و تیم دیگر برای فرار از قعر جدول. پرسپولیس هفته قبل برابر سپاهان متوقف شد تا بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست بدهد و کماکان با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی بماند. اوسمار ویرا که تیمش بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک جام حذفی را از دست داد، سپس با توقف برابر سپاهان نتوانست به صدر برسد، حالا در قائمشهر اصلاً دوست ندارد در سومین بازی متوالی ناکام باشد و فاصله‌اش با صدر جدول بیش از این شود. مربی برزیلی در این بازی حساس کاپیتان اول تیمش که برابر سپاهان اخراج شد را در اختیار نخواهد داشت و امید عالیشاهتنها غایب پرسپولیس در قائمشهر خواهد بود.

اما در سوی مقابل نساجی در این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته و این می‌تواند زنگ خطری برای سرخپوشان پایتخت باشد. شاگردان ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای هم بدست آورده است. آن‌ها در اصفهان سپاهان مدعی را متوقف کردند، سپس در خانه تراکتور را شکست دادند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را مغلوب کردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک برصفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

*استقلال به دنبال حفظ صدر

اما در دیگر بازی مهم امروز استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. شاگردان جواد نکونام این هفته این شانس را دارند تا با آگاهی از نتیجه پرسپولیس مقابل نساجی، به مصاف نماینده نصف جهان بروند.

آبی‌پوشان پایتخت باوجود توقف هفته قبل در خانه تراکتور با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و برای حفظ جایگاه خود موظف به برتری مقابل حریف اصفهانی هستند. شاگردان نکونام بهترین تیم در کسب نتایج خانگی در این فصل و صدرنشین لیگ برتر هستند و از سوی مقابل شاگردان محمد ربیعی نیز صدرنشین  بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر هستند و این موضوع می‌تواند تقابل این دو تیم را جذاب‌تر کند. این بازی نخستین بازی استقلال پس از برکناری مخالف اصلی جواد نکونام یعنی علی خطیر است، حال باید منتظر بود و دید آبی‌پوشان تهران  پس از پایان حواشی مدیرعامل-سرمربی چه نتیجه‌ای را مقابل چشم هوادارا نشان خواهند گرفت. نتیجه رفت این دو تیم در فولاشهر اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم  اراک، ساعت ۱۷، ورزشگاه پاس قوامین
سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت ۱۸:۱۰، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
نساجی مازندران - پرسپولیس، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
ملوان بندر انزلی - هوادار  تهران، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی
فولاد خوزستان - تراکتور تبریز، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی آبادان
استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه آزادی

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم