Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:

به گزارشخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، هیئت نظارت و هیئت اجرایی، اسامی تعداد 2 هزارو 722 داوطلب شرکت کننده را برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران تایید کردند.

در این بین اما،اسامی برخی از اعضای حاضر در شورای چهارم شهر تهران دیده نمی شود و برخی اعضا،پیامک تایید را دریافت نکرده اند. 

رد صلاحیت 6 عضو شاخص شورای شهر در کنار 236 شهروند دیگر 

مرتضی طلایی،الهه راستگو، عباس جدیدی، حسین رضا زاده، علیرضا دبیر و غلامحسین مختاد، 6 عضوحاضر در شورای چهارم شهر تهران هستند که رد صلاحیت آنها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار ایناسامی، 236 متقاضی دیگر نیز تایید صلاحیت نشده اند.

پس از اعلام ردصلاحیت برخی از چهره ها، واکنش ها نسبت به رد صلاحیت های صورت گرفته آغاز شد.

مهدی چمران،رئیس شورای اسلامی شهر تهران عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات شوراها را جناحی دانستو گفت: متأسفانه هیات نظارت بر انتخابات به صورت جناحی عمل کرده و قطعا شورا این موضوعرا پیگیری خواهد کرد.

برخی دیگر ازاعضای شورای شهر تهران نیز نسبت به رد صلاحیت های صورت گرفته اعتراض هایی را اعلامکردند و بیشتر آنها را اعضای اصولگرای شورا تشکیل می دهند.

فرصت داوطلبان برای اعتراض 

در این میاناما، اعضای رد صلاحیت شده می توانند از امروز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه تا روز 6اردیبهشت اعتراض و شکایت خود را اعلام کنند.

پس از شکایتصورت گرفته، هیئت نظارت استان طی 10 روز شکایت واصله را بررسی کرده و در نهایت نتیجهنهایی روز 17 اردیبهشت ماه به فرمانداری تهران اعلام خواهد شد.

آغاز تبلیغات کاندیدا از روز 21 اردیبهشت 

پس از اعلامنهایی اسامی افراد تایید شده، نامزدهای شرکت کننده در انتخابات شوراها می توانندتبلیغات خود را از روز 21 اردیبهشت ماه آغاز کرده و این تبلیغات می تواند تا روز27 اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در حال حاضر یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های انگلیسی است و قرار است پول بیشتری را به درآمد کلان خود اضافه کند.

ستاره 28 ساله منچستر سیتی پس از امضای قراردادی هفت رقمی پپسی، اولین تصویر از کمپین تبلیغاتی خود با این شرکت نوشیدنی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سان، گریلیش که در سال 2022 با قرارداد 120 میلیون یورویی به سیتی پیوست، در کنار وینی جونز، یک بازیگر در نقش فوتبالیست، فیلمبرداری این کمپین را انجام داده است.

این جدیدترین معامله با برندی پردرآمد برای این ورزشکار است که قبلاً با پوما، یک برند آلمانی پوشاک ورزشی، قراردادی حدود 12 میلیون یورو امضا کرده بود. مهاجمی که با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی شد، همچنین سفیر برند گوچی است.

یک منبع در ماه فوریه به نشریه سان گفت:"جک بعد از امضای با پپسی، یک میلیون دلار دیگر به دست می‌آورد. او در این کمپین تبلیغاتی با وینی جونز همکاری می‌کند."

گریلیش و جونز بخش‌های مرتبط با خود را برای این تبلیغ فیلمبرداری کرده‌اند و قرار است مدتی بعد این ویدیو منتشر شود. این ستاره انگلیسی با به اشتراک گذاشتن تصاویرش در رسانه‌های اجتماعی، نوشت:"از پیوستن به تیم پپسی (اموجی آتش و توپ فوتبال) هیجان زده‌ام."

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)