Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@13:26:37 GMT

تعرض مجرم موحنايي به زنان مسافر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۶۵۵۵

ساماندهي نكردن مسافربرهاي شخصي به نابودي زندگي‌هاي بسياري ختم شده است
مجرم موحنايي که به اتهام تعرض به زني مسافر به زندان افتاده بود، پس از رهايي از حبس اين‌بار با تهديد چاقو و اسيد به زن ديگري تجاوز کرد.
به گزارش جوان، 24 فروردين‌ماه بود که زن جواني وحشت‌زده خودش را به کلانتري 152 خاني‌آباد رساند و از يک راننده پرايد مسافربري به اتهام تجاوز شکايت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضيح داد: ساعت 15:30 امروز از محل کارم در شهرک غرب خارج شدم. کنار خيابان منتظر تاکسي بودم تا به پل مديريت و از آنجا به نازي‌آباد بروم که سواري پرايد مسافربري توقف کرد. بعد از گفتن مسير سوار شدم و راننده حرکت کرد. هنوز به پل مديريت نرسيده بوديم که راننده مقصد نهايي‌ام را سؤال کرد که گفتم نازي‌آباد. او هم گفت مي‌خواهد به نازي‌آباد برود. وقتي به نازي‌آباد رسيديم، راننده تغيير مسير داد و وارد بزرگراه آزادگان شد. به او اعتراض کردم و گفتم که ماشين را نگه دار تا پياده شوم. او گفت که راه را اشتباه آمده دوباره به مسير اصلي برمي‌گردد. کمي جلوتر، اما وارد يک جاده خاکي شد. روي تابلو نوشته شده بود کريم‌آباد. دوباره به او اعتراض کردم. اين‌بار سرعت ماشين را کم کرد. درها را قفل کرد و چاقو کشيد. بعد بطري به من نشان داد و گفت که داخلش اسيد است و اگر تسليم خواسته شوم او نشوم به صورتم اسيد مي‌پاشد. ترسيده بودم. راه فرار يا نجات نداشتم. کسي هم از جاده خلوت عبور نمي‌کرد. او جاي خلوتي توقف کرد. با چاقو به سراغم آمد و... .
شکايت که مطرح شد، پرونده به دستور رئيس شعبه اول دادگاه کيفري استان تهران به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران فرستاده شد. زن جوان در اين‌باره جزئيات بيشتري از ماجرا را شرح داد. او گفت: راننده مردي حدوداً 23 ساله، موهاي حنايي، با قدي بلند، اندامي چاق و صورتي لاغر بود. او وقتي داشت با ماشينش از محل دور مي‌شد، توانستم با گوشي تلفن همراهم از پلاک خودرو عکس بگيرم.
همين سرنخ کافي بود تا کارآگاهان شماره پلاک خودرو - ايران 22/***ج52 - را بررسي کنند. سواري پرايد به نام زني ميانسال بود، اما معلوم شد که پرايد در اختيار پسر 26 ساله‌اش مهدي. ح است. کارآگاهان سپس تصوير مهدي را به دست آوردند و آن را به شاکي نشان دادند که او را شناسايي کرد. در شاخه ديگري از بررسي‌ها معلوم شد که مهدي از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به همين شيوه به زني جوان تعرض کرده و اسفندماه از زندان آزاد شده است. سپس محل زندگي مهدي در خيابان ستارخان، خيابان شادمهر شناسايي و او ساعت 9 صبح ديروز بازداشت شد.
سرهنگ کارآگاه حميد مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم در اولين بازجويي به جرمش اعتراف کرد.وي ادامه داد: تحقيقات از متهم براي شناسايي جرائم احتمالي بيشتر در جريان است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری قزوین از واژگونی خودروی پراید در آزادراه قزوین-تهران و کشته شدن سه مسافر خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از واژگونی خودروی پراید در آزادراه قزوین-تهران و کشته شدن سه نفر مسافر این پراید خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰:۰۰ امروز چهارشنبه در تماس با سامانه ۱۲۵ از واژگونی خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین_ تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱ و ۳ در محل حاضر شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند، در این واژگونی دو زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

کد خبر 749762

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد