Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@12:14:57 GMT

روي اين صندلي ها «تاب» بخوريد و استراحت کنيد!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۶۷۲۵

خبرگزاري آريا - وب سايت اتاق: مدل هاي بسيار مختلفي از صندلي تابي در بازار وجود دارد که برخي مخصوص اتاق خواب هستند و برخي ديگر هم براي اتاق نشيمن طراحي مي شوند. اگر شما هم از جلمه افرادي هستيد که از صندلي هاي معمولي و مدرن خسته شده و بدنبال ايده هاي جذاب و جديد مي گرديد، شک نکنيد که صندلي هاي تابي شکل بهترين گزينه پيش روي شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته صندلي هاي تابي در گذشته نيز استفاده مي شدند اما هر چه به جلوتر آمديم از محبوبيت آنها کاسته شد. امروزه دوباره شاهد قوت گرفتن استفاده از چنين صندلي هايي در دکوراسيون داخلي هستيم.

کارخانه هاي توليد کننده صندلي تابلي شکل مدل هاي بسيار متنوعي به سبک هاي مختلف مي سازند تا براي هر دکوراسيوني با هر سبکي مدلي مفيد و درخور پيدا شود. در گذشته اين صندلي ها قيمت ارزاني داشته و خيلي زود هم دمده مي شدند اما طرح هاي امروزي داستان بسيار متفاوتي دارند. مسلما تاب خوردن روي يک صندلي گرم و نرم در يک فضاي آرام و مطالعه کتاب يا تماشاي تلويزيون خيلي لذت بخش تر از نشستن روي صندلي معمولي و ثابت خواهد بود. در شکل هاي زير با نمونه هاي جديد صندلي تابي شکل آشنا خواهيد شد.




شايد محبوبيت زياد صندلي هاي تابي شکل بخاطر حالت ننويي آنها باشد. يکي از معروف ترين مدل هاي اين صندلي ها به نام صندلي تخم مرغي شناخته مي شود و طرح اوليه اش به سال 1950 بر مي گردد. مدل هاي امروزي همچنان از همين طرح استفاده مي کنند اما از لحاظ راحتي و کيفيت ساخت پيشرفت بسيار زيادي کرده اند. برخي مدل ها از شيشه ساخته شده اند و برخي ديگر از فلز و حتي حصير. وجود بافت هاي متنوع باعث شده براي هر دکوراسيون مدلي مناسب و درخور پيدا شود.
















مدلي که در شکل اول پايين مشاهده مي کنيد طراحي کلاسيک با نقش و نگارهاي بسيار زيبا دارد اما طوري ساخته شده که هم در دکوراسيون هاي کلاسيک و سنتي جواب مي دهد و هم در دکوارسيون هاي مدرن و ساده. رنگ سفيد صندلي با رنگ زمينه تمام سفيد اتاق خواب به خوبي هماهنگ شده و با قرار دادن يک کوسن قرمز رنگ بروي صندلي، اندکي جذابيت و گرمي نيز به دکوراسيون افزوده شده است. مدل دوم براي آنهايي مناسب است که دنبال عنصري طبيعي در دکوراسيون اتاق خواب خود مي گردند. اين مدل از چوب حصيري ساخته و رنگ قهوه اي آن، بويي از طبيعت و شادابي در فضا پخش مي کند.



















اتاق خواب آورده شده در شکل اول پايين تماما با رنگ هاي برجسته و قوي مانند نارنجي و آبي تزيين شده و با قرار دادن عناصر مدرن و ساده مانند تخت خواب و مبل راحتي، فضاي دکوراسيون کاملا متعادل و بجا جلوه مي کند. وجود يک صندلي تابي شکل در گوشه اتاق نقش يک عنصر متضاد در دکوراسيون را ايفا مي کند و همين عامل باعث شده صندلي آويزان اولين چيزي باشد که در اتاق جلب توجه مي کند. مدل دوم نمونه کامل يک صندلي آويزان نوستالژيک است. اگر فيلم هاي قديمي و دهه شصتي خارجي را مشاهده کرده باشد، از اين نمونه صندلي ها زياد ديده ايد. ظاهر کروي تمام شيشه اي هنوز هم براي دکوراسيون مدرن خوب جواب مي دهد.













همانطور که در بالا گفتيم صندلي هاي تابي و آويز در رنگ هاي و شکل هاي بسيار متنوعي توليد مي شوند. شکل هاي زير به خوبي اين موضوع را نشان مي دهد. شکل اول زمينه اي تک رنگ دارد و تمام اجزاي مهم اتاق به همين رنگ انتخاب شده اند. تنها قفسه، فريم پنجره و کفپوش و روتختي است که رنگشان روشن بوده و باقي عناصر همگي آبي هستند. اما با اين حال بازهم صندلي آويزان بخاطر ظاهر جالب و زيباي مثلثي شکلش براحتي در دکوراسيون تک رنگ اتاق خودنمايي مي کند.







اگر نصب چنين صندلي هايي برايتان کار سخت و پر هزينه اي محسوب مي شود، يک گزينه عالي پيش رويتان وجود دارد. استفاده از صندلي هاي تابي با پايه هاي زميني مزايايي نسبت به مدل هاي سقفي دارد. اول اينکه راه اندازي آن بسيار آسان بوده و دوم اينکه قابل جابجايي هستند. خوشبختانه اين مدل ها تنوع زيادي در بخش شکل و رنگ دارند. البته گفتي است که اين صندلي ها فضاي بيشتري نسب به مدل هاي سقفي اشغال مي کنند و براي اتاق خواب هايي با مساحت کم چندان مناسب نيستند. در ادامه ساير مدل هاي جديد صندلي تابي شکل به ترتيب در شکل هاي پايين آورده شده اند.

















منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از امروز؛ شنبه هشتم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شدند.   جلسه هماهنگی و همچنین مراسم قرعه‌کشی این پیکار‌ها عصر جمعه برگزار شد و حریفان نمایندگان ایران بدین شرح مشخص شدند:   جوانان؛ وزن ۴۸ کیلوگرم: مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین وزن ۵۱ کیلوگرم: مهدی کاظمی با برنده قرقیزستان و تاجیکستان وزن ۵۴ کیلوگرم: مهدی سلطانی با برنده فیلیپین و مغولستان وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا فضلی با بدرا الصدرانی از امارات وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: سیدعلی‌اکبر میراحمدی با برنده عراق و هند وزن ۸۰ کیلوگرم: سام استکی با مهرالدینوف از ازبکستان وزن ۸۶ کیلوگرم: امیررضا ملک‌خطابی استراحت دارد و سپس برنده هند و ازبکستان وزن ۹۲ کیلوگرم: عباس گرشاسبی با آریان از هند وزن ۹۲+ کیلوگرم: امیر اسماعیلی استراحت دارد و سپس با برنده هند و قرقیزستان   امید؛ وزن ۴۸ کیلوگرم: آرشام حسنی با لی جونگ هو از کره‌جنوبی وزن ۵۷ کیلوگرم: نیما بیاتی با جان پائول از فیلیپین وزن ۶۰ کیلوگرم: آرمان عبادی با برنده مغولستان و هند وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: امیرحسین پیشرو با ویمارشانا از سریلانکا وزن ۶۷ کیلوگرم: علی گرجی با برنده اردن و قزاقستان وزن ۷۱ کیلوگرم: عیسی فردین با کرار اسماعیل از عراق وزن ۷۵ کیلوگرم: محمد محشری با گورپاد از هند وزن ۸۶ کیلوگرم: سیدعلی صدری استراحت دارد و سپس با برنده قزاقستان و قرقیزستان وزن ۹۲+ کیلوگرم: رضا خلیل‌زاده استراحت دارد و سپس با برنده ازبکستان و هند

دیگر خبرها

  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!