Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:31:52 GMT

طرح نمایشگاه مد و لباس محلی قلعه گنج در حال پیگیری است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۶۸۷۷

طرح نمایشگاه مد و لباس محلی قلعه گنج در حال پیگیری است

به گزارش ایرنا حسین اسحاقی شامگاه شنبه در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در سال جدید ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رایزنی با بنیاد مستضعفان در زمینه برگزاری نمایشگاه مد و لباس محلی در راستایی تحقق اهداف نامگذاری سال جاری در قلعه گنج به عنوان شهر اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان از برگزاری این طرح حمایت کرد و مکاتبات اداری آن در حال انجام است.
وی بیان کرد: طرح نمایشگاه مد و لباس محلی شهرستان قلعه گنج با حمایت دولت تدبیر و امید و مشارکت بنیاد مستضعفان در راستای تحقق شعار سال در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی طی سال جاری برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: دبیر اقتصاد مقاومتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان طی حکمی معرفی شد تا در زمینه تحقق اهداف این نامگذاری با برنامه ریزی و شتاب بیشتری حرکت کنیم.
وی افزود: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از عملکرد های مهم دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال جاری بوده است.
وی بیان کرد: پیوست فرهنگی در همه امور اقتصادی با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و استاندار کرمان در زمینه مسائل فرهنگی، برنامه ریزی شده است.
اسحاقی بیان کرد: 9 مجتمع دیجیتال در جنوب استان کرمان فعال است که با حمایت های دولت در راستای تحقق شعار سال به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی ادامه داد: این مجتمع ها با واگذاری به بخش خصوصی تاکنون برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده که این عدد تا 25 نفر افزایش می یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان به برگزاری نخستین نشست شورای پژوهشی این اداره کل در سال جاری اشاره کرد و افزود: از ظرفیت این شورا برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی این منطقه و کمک به مسائل شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان استفاده می کنیم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود