Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@08:37:19 GMT

جشنواره الگوی برتر تدریس معلمان ورزش استان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۶۹۳۲

جشنواره الگوی برتر تدریس معلمان ورزش استان

جشنواره الگوی برتر تدریس معلمان ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،کارشناس مسئول تربیت بدنی دختران آموزش وپرورش استان گفت: در مرحله استانی این جشنواره 30دبیر ورزش شرکت کردند.

فریبا حسینی با بیان اینکه داوری این جشنواره به دو صورت ارائه سی دی تدریس و روش حضوری انجام شد افزود:برگزیدگان این دوره در مرحله کشوری که به صورت قطبی و با حضور برگزیدگان استان های آذربایجان شرقی، گلستان، همدان، یزد و کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول تربیت بدنی دختران آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: این جشنواره با هدف ارائه روش های نوین درس تربیت بدنی و استفاده از روش های خلاق تدریس برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهردار بجنورد گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه محلات در روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت ساعت ۹ صبح در پارک آفرینش بجنورد برگزار می‌شود.

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: جشنواره بازی‌های بومی محلی در بجنورد روز پنجشنبه، ششم فروردین ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره برای بانوان و ویژه محلات است.

معاون فرهنگی شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های بومی‌ومحلی بجنورد، دانشگاه علوم‌پزشکی، مؤسسه به رنگ صدف و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزش از جمله دستگاه‌های یاری رسان در برگزاری این جشنواره هستند.

وی افزود: محل برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در پارک آفرینش بجنورد است.

کد خبر 747652

دیگر خبرها

  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت