Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@16:39:25 GMT

تصادف محور میداوود-رامهرمز ۷ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۸۵۸۶

تصادف محور میداوود-رامهرمز ۷ مصدوم برجای گذاشت

اهواز - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر تصادف بین ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو ۴۰۵، در جاده میداود- رامهرمز در عصر روز شنبه، هفت نفر مصدوم شدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی این مرکز، شهیار میرخشتی اظهار کرد: این تصادف در ساعت ۱۷ و ۵۳ براثر تصادف بین ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد و ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مصدومان توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش در حادثه ای دیگر در روز شنبه بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید با پژو در شهر مسجدسلیمان، پنج نفر مصدوم شدند.
توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی و نامناسب بودن جاده ها از عوامل اصلی تصادف های جاده ای در خوزستان است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران