Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-06@13:56:29 GMT

پروژه بزرگ تلویزیونی امیر نادری و رامین بحرانی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۲۸۵۹۱

پروژه بزرگ تلویزیونی امیر نادری و رامین بحرانی

به گزارشبولتن نیوز،رامین بَحرانی و امیر نادری در همکاری با هم و از طریق کمپانی نوروز فیلمز مسئولیت تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی یکی از بزرگترین پروژه های تلویزیونی شبکه محبوب آمریکایی سازنده «بازی تاج و تخت» را بر عهده گرفته اند.
شبکه اچ بی او مراحل ساخت اقتباسی سینمایی از رمان «فارنهایت ۴۵۱» را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل بی. جوردن و مایکل شنون کسانی هستند که برای نقش آفرینی در این پروژه انتخاب شده‌اند.
با اقتباس و بر پایه رمان کلاسیک نوشته ری بردبری، این فیلم تلویزیونی آینده ای را به تصویر می کشد که در آن رسانه یک تسکین بخش است، تاریخ غیرقانونی است و «مردان آتش» کتاب ها را می سوزانند.
جوردن نقش شخصیت مونتاک را بازی می کند، یک مرد آتش جوان که دنیایش را پشت سر می گذارد، با مرشد خود به مبارزه می پردازد و تقلا می‌کند تا بتواند انسانیت خود را بازپس گیرد. شنون نقش شخصیت بیتی را ایفا می کند که کاپیتان و مرشد شخصیت مونتاگ است.
جوردن همچنین مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی این پروژه را هم بر عهده خواهد داشت و از طریق کمپانی خودش یعنی آوتلایر پروداکشنز آن را تهیه می‌کنند. دیگر تهیه کنندگان اجرایی این فیلم سارا گرین از کمپانی بریس کوو پروداکشنز، الن گسمر، پیتر جیسن و رامین بَحرانی از کمپانی نوروز فیلمز است که همراه امیر نادری، فیلمنامه این اقتباس را به رشته تحریر درمی آورد. دیوید کوتس ورت تهیه کننده فیلم است. رامین بحرانی روی صندلی کارگردانی این پروژه هم خواهد نشست.
با وجود اینکه این پروژه هنوز در مراحل اولیه تهیه و توسعه قرار دارد، منابع خبری ورایتی می‌گویند اچ‌بی او قصد دارد آن را تا خط پایان پیش ببرد. بعد از فیلم «زندگی جاویدان هنریتا لکس» که اوپرا وینفری در آن نقش آفرینی می‌کرد و همین آخر هفته پیش نمایش می‌شود، «فارنهایت ۴۵۱» جدیدترین پروژه مهم با اسم‌های بزرگ است که در اچ‌بی‌او فیلمز مطرح می‌شود.
این در حالی است که تابستان سال پیش هفتادو سومین جشنواره فستیوال فیلم ونیز امیر نادری کارگردان مشهور ایرانی را مورد تجلیل قرار داد و با اهدای جایزه معتبر جیگر-لکولتور گلوری برای فیلمسازی، از امیر نادری تقدیر کرد. در این جشنواره فیلم «کوه» اولین ساخته وی در ایتالیا نیز به نمایش درآمد.
«کوه» در منطقه کوهستانی دولومیته در ایتالیا ساخته شد و بازیگران ایتالیایی فیلم از جمله آندرآ سارتورتی در آن بازی کردند.
نادری در این جشنواره توضیح داد که از کودکی که به عنوان یک پسر فقیر و یتیم در خیابان بزرگ شد، ابرام و پافشاری را شناخت. وی سازنده آثار کلاسیکی چون «تنگسیر» در سال ۱۹۷۴، «انتظار» در سال ۱۹۷۴، «دونده» در سال ۱۹۸۵ و «آب، باد، خاک» در سال ۱۹۸۹ است.
منبع:برترین ها

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. این دیدار تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل دو تیم در جریان بود تا اینکه وینسنت کمپانی با شوتی دیدنی از راه دور، دروازه کاسپر اشمایکل را باز کرد.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه