Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : این دو تیم در هفته سی و سوم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس ، مسابقه یادشده عصر روز دوشنبه هفته جاری چهارم اردیبهشت ماه در سیرجان برگزار خواهد شد و تیم سپیدرود در این بازی حساس، میهمان تیم گل گهر سیرجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس جدول و حضور تیم سپیدرود رشت در مکان دوم رده بندی و شانس زیاد این تیم برای صعود به رقابت های لیگ برتر ، این بازی برای سپیدرود از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
وی بیان کرد: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند ، حریف خود را شکست دهد تا یک گام دیگر به رقابت های لیگ برتر نزدیکتر شود.
تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز پس از تیم پارس جنوبی جم 59 امتیازی در مکان دوم و تیم گل گهر سیرجان نیز با کسب 54 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پاشازاده در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال بازی سختی را برابر شمس آذر دارد و امیدوارم مثل قبل بتواند از تک بازی‌های خود استفاده لازم را برده و برنده شود. تیم، تیم خوبی است و به نظرم همین الان هم قهرمان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا الان استقلال را قهرمان می‌داند، گفت: استقلال این فصل شرایط خیلی سختی را سپری کرد و با توجه به مشکلاتی که داشت خیلی خوب نتیجه گرفته است که با این شرایط من معتقدم استقلال همین الان هم قهرمان است و چیزی از یک قهرمان کم ندارد.

پاشازاده در ارتباط با مصاحبه اخیر سهیل مهدی و تغییر قوانین برای تعیین تیم قهرمان اعلام کرد: من که اصلا از این تغییرات تعجب نکردم. ده سال است که فوتبال ما همین است و متاسفانه ما قانونی نداریم. هر لحظه یک تصمیم جدید می‌گیرند و این بی قانونی آزار دهنده است.

مدافع اسبق استقلال در خصوص واگذاری احتمالی این باشگاه در روز‌های آتی گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی حل شود چرا که الان چندین نفر تصمیم گیرنده هستند و من فکر می‌کنم این نوع واگذاری نه تنها خصوصی سازی نیست و بلکه شرایط را بدتر هم می‌کند. اگر فقط یک نفر تصمیم گیرنده بود، خیلی از مشکلات حل می‌شد.

پاشازاده در خصوص نقش تاثیر گذار داوران در بازی‌های باقی مانده لیگ و تعیین سرنوشت قهرمان اظهار داشت: یک اشتباه داوری ممکن است سرنوشت یک تیم را برای قهرمانی تغییر دهد. امیدوارم کمیته داوران و سازمان لیگ طوری داوران را ساپورت کنند که هیچ اشتباهی در بازی‌های باقی مانده لیگ سرنوشت تیم‌ها را برای قهرمانی تغییر ندهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر