Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان اصفهان روز گذشته نتيجه رسيدگي به صلاحيت 8 هزار و 794 نفر داوطلب عضويت در شوراهاي شهر و روستا استان اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش ايسنا، پس از اعلام نتيجه تاييد صلاحيت حضور در انتخابات پنجمين دوره شوراي شهر اخبار غيررسمي در خصوص رد صلاحيت اعضاي فعلي شوراي شهر اصفهان منتشر شد که خبرنگار ايسنا در تماس با اعضاي شوراي شهر درخصوص تاييد يا رد صلاحيت آن‌ها سوال پرسيده است و تنها دو نفر از ميان اعضاي شورا به صراحت اعلام کردند که صلاحيت آن‌ها براي حضور مجدد در انتخابات شوراها تاييد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وحيد فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا از تاييد و يا عدم تاييد صلاحيت خود اظهار بي اطلاعي کرده است. علاوه بر اين عضو فعلي شوراي شهر اصفهان، عدنان زادهوش و ابوالفضل قرباني نيز گفته‌اند نتيجه بررسي‌ها را پيگيري نکرده‌اند.

غلام حسين صادقيان، فتح الله معين، عليرضا نصراصفهاني، ندا واشياني پور، عباس حاج رسوليها و رسول جهانگيري تاييد صلاحيت خود را تاييد کرده‌اند و صلاحيت رضا اميني رييس شوراي شهر اصفهان نيز به گفته يکي از همکارانش تاييد شده است.

مهدي باقربيگي و رسول جزيني تنها اعضاي شورا هستند که صلاحيت آن‌ها براي حضور دوباره در انتخابات شوراها احراز نشده. باقربيگي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا عدم تاييد صلاحيت خود را "سوء تفاهم" عنوان کرد.

نورالله صلواتي، احمد شريعتي و کريم نصر اصفهاني به تماس‌هاي خبرنگار ايسنا تا لحظه ارسال گزارش پاسخ نداده‌اند.

به گزارش ايسنا، داوطلباني که صلاحيت آن‌ها از سوي هيئت‌هاي اجرايي و نظارت شهرستان‌هاي استان اصفهان براي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان احراز نشده مي‌توانند از سوم تا 6 ارديبهشت شکايت خود را به هيئت نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان اصفهان ارايه دهند.

هيئت نظارت استان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، پس از رسيدگي و بررسي شکايت اين داوطلبان، نظر خود را 17 ارديبهشت به فرماندارهاي اصفهان اعلام خواهد کرد.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۲۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود