Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجوبه نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» با حضور در یک مرکز نگهدای مجروحان جنگی به دیدار با افراد حاضر در آن پرداخت.

رئیس جمهوری آمریکا در این بازدید اقدام به اعطای یک نشان افتخار به نظامی کرد که چندی پیش در افغانستان مجروح شده بود.

دیدار ترامپ با مجروحان جنگی در حالی انجام می شود که وی با افزایش بودجه نظامی آمریکا قصد افزایش مداخله نظامی ایالات متحده در نقاط مختلف جهان را دارد که این به معنای افزایش شفار تلفات نظامیان آمریکایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه جدیدترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا حکایت از آن دارد که میزان تائید اقدامات «دونالد ترامپ» از سوی مردم آمریکا کمترین میزان در میان رؤسای جمهوری این کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو

دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینروز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟