Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@11:34:20 GMT

شایعه قصورپزشکی درباره «عارف لرستانی» از کجا آمد؟!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۳۰۴۸۹

شایعه قصورپزشکی درباره «عارف لرستانی» از کجا آمد؟!

سپند امیرسلیمانی و علی اوجی با حضور در برنامه «فرمول یک»، قصور پزشکی درباره‌ی مرگ عارف لرستانی را شایعه‌ای توصیف کردند که منبع آن را نمی‌دانند.

خبرگزاری ایسنا: به گزارش روابط عمومی «فرمول یک»، سید علی ضیاء یکشنبه، سوم اردیبهشت در دومین روز از اجرای سری جدید برنامه صبحگاهی شبکه یک میزبان سپند امیرسلیمانی و علی اوجی بود و با آنها درباره درگذشت عارف لرستانی گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرسلیمانی در این برنامه با بیان اینکه از مردم بابت لطفشان پس از درگذشت عارف لرستانی ممنونم و امیدوارم هیچکس داغ رفیق نبیند و اصلا داغ نبیند، اظهار کرد: عارف روز قبل از درگذشتش سکسکه می کرده و الهام خانم همسرش در این رابطه با کمند صحبت می کرده است. کمند هم به او گفته بود جمشید مشایخی بابت سکسکه به بیمارستان رفته و یک هفته بستری شده است. اینگونه می شود که همسر عارف او را به بیمارستان می برد و بعد از آرام بخشی که به او می زنند، با حال خوب بیرون می آید.

عارف می گفت همین حالا قادر به عضویت در تیم کشتی آزاد است

وی افزود: عارف انسان سالم و ورزشکاری بود و سال پیش در ۴۴ سالگی می گفت اگر همین حالا به تیم کشتی آزاد بروم، می توانم آنجا عضو شوم. بنابراین این اتفاق خیلی شوکه کننده بود. من خواب بودم ساعت ۷ صبح دیدم عارف لرستانی دارد به من زنگ می زند. با خودم گفتم یعنی چه کسی فوت کرده و ماجرا چیست که عارف به من زنگ می زند. گوشی را که برداشتم گفتم جانم عارف، اما همسرش پشت خط بود و به من گفت چه اتفاقی افتاده است.

این بازیگر ادامه داد: او از من خواست همه را باخبر کنم و من مانده بودم چطور این کار را انجام بدهم. این شد که خبر را در گروه هایی که با بچه ها داشتیم و صفحه شخصی ام اعلام کردم و فکر میکردم حالا همه مرا فحش می دهند و می گویند این دیگر چه شوخی است!؟
نمی دانم شایعه قصور پزشکی از کجا آمد

امیرسلیمانی همچنین با بیان اینکه نمی داند شایعه قصور پزشکی درباره عارف از کجا آمده و این شایعه صحت ندارد، در پایان گفت: از مردم که اینقدر هوای ما را داشتند تشکر می کنم. همچنین از طرف خانواده عارف و همسر او نیز این تشکر را دارم.

علی اوجی نیز در ابتدای سخنانش با بیان اینکه من از مردمی تشکر می کنم که عارف را تنها نگذاشتند و خیلی باشکوه هم در تهران و کرمانشاه او را بدرقه کردند، گفت: متاسفانه تشییع پیکر هنرمندان بسیاری را دیده ام که مردم تنهایشان نگذاشته اند. عارف تکه ای از وجود ما را با خود برد.

قصور پزشکی چیزی نبوده که از طرف خانواده یا دوستان عارف به آن فکر شود

وی درباره شایعاتی که پیرامون مرگ او مطرح شده نیز تصریح کرد: قصور پزشکی چیزی نبوده که از طرف خانواده یا دوستان عارف به آن فکر شود. عارف بدن قوی داشت و حتی صخره نوردی می کرد. من بعید می دانم یک آرام بخش منجر به مرگ او شود.

این تهیه کننده موسیقی ادامه داد: او به من می گفت من ۹۵ سال عمر می کنم و بدترین چیز برای من این است که مرگ دوستانم را می بینم و این خیلی بد است و من تحمل درگذشت عزیزانم و دوستانم و پدرم را ندارم. اما متاسفانه او خودش ما را به این زودی تنها گذاشت.

نگارش یک فیلمنامه در ژانر دفاع مقدس توسط عارف لرستانی

اوجی همچنین اعلام کرد لرستانی یک فیلمنامه دفاع مقدسی نوشته بود و می خواست کم کم خودش وارد کار شود.

وی این هنرمند فقید را بچه تلویزیون توصیف و اظهار کرد: تنها نمایشی که عارف روی صحنه برد درباره مرگ بود. خودش در آن نمایش نقش صاحبخانه ای را بازی می کرد که در یک مهمانی او و مهمانانش مسموم شده بودند و عارف مدام با مرگ صحبت می کرد و می خواست قانعش کند که او را با خودش نبرد. مرور دیالوگهای او در آن نمایش حالا حس عجیبی دارد.

شرکت در جشن حافظ هیجان زده‌ام می‌کرد اما روزی کارگردان این مراسم شدم

این بازیگر با بیان اینکه از دست دادن علی معلم یک فاجعه بود، در این خصوص نیز گفت: آشنایی ام با علی معلم به سالهای نوجوانی ام برمی‌گردد که یک فیلم کوتاه ساخته بودم و یکی از دو مجله ای که دوستش داشتم دنیای تصویر بود. اولین باری که در جشن حافظ شرکت کردم بسیار هیجان زده بودم. اما بالاخره روزی رسید که برای زنده یاد معلم بازی کردم و کارگردان جشن حافظ شدم.

اوجی افزود: وقتی خبر درگذشت او را شنیدم با رضا یزدانی در هواپیما بودم و تمام مسیر هیچکس حرفی نمی زد و فقط صدای گریه های من شنیده می شد.

وی در پایان اعلام کرد: اخیرا متنی توسط خانم معماریان و تیم دنیای تصویر منتشر و اعلام شد این راه ادامه دارد و مجله دنیای تصویر و جشن حافظ کماکان ادامه خواهند داشت.

«فرمول یک» به تهیه‌کنندگی افشین حسین‌خانی شنبه تا چهارشنبه ها ساعت ۷ صبح روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی