Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@23:29:14 GMT

واکنش لاریجانی به آمار وزیر کار

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۳۰۸۲۵

واکنش لاریجانی به آمار وزیر کار

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاحیه وزیر کار هم نتوانست آمار غلط وی در مورد ۳.۲ بیکاری در کشور را اصلاح کند و این امر با واکنش رئیس مجلس همراه بود. به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: پس از واکنش نمایندگان نسبت به این صحبت وزیر کار که آمار بیکاری در کشور 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد است در پایان جلسه وی در اصلاح صحبت‌های خود عنوان کرد که 3.2 میلیون نفر است و 12.5 درصد بیکاری در جامعه را شاهد هستیم که این مطلب وی هم واکنش رئیس مجلس را به همراه داشت.
وی افزود: لاریجانی در واکنش به این صحبت وزیر کار عنوان کرد که آمار 3.2 میلیون نفر با 12.5 درصد همخوانی ندارد و نمی‌توان آن را با هم تطابق داد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: موضوعاتی که در جلسات غیرعلنی امروز مطرح شد هیچکدام جنبه غیرعلنی نداشت و می‌شد که جلسه امروز به صورت علنی برگزار شود و همه در جریان آن قرار بگیرند که چه بحث‌هایی در حال انجام است.

پورمختار خاطرنشان کرد: مطالبی که در جلسه غیرعلنی امروز در خصوص بحث اشتغال در کشور مطرح شد یکسری مسائل کلی بود و هیچ یک از مطالب ارائه شده حاکی از یک کار اجرایی و کارشناسی در این حوزه نبود.

وی افزود: از این بحث‌ها شغلی برای جوانان ما ایجاد نمی‌شود و نباید جلسه اصلاً علنی می‌شد و آماری که در جلسه امروز ارائه شد در راستای توجیه موضوع بیکاری در کشور بود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: آقایان 4 سال وقت تلف کردند و این در حالی است که باید نسبت به موضوع بیکاری شناخت می‌داشتند و اقدامی را صورت می‌دادند و اینکه دلایل بیکاری را که بارها ذکر شده آقای وزیر در جلسه امروز برشمرد، هنر نکرده.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود، گفت: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند، افزود: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

آیت الله محمدی لایینی گفت: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، افزود: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

او خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و گفت: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و افزود: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»