Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جديدترين تست شخصيت اين تست ساده شخصيت  شناسي بصيرتي عميق درباره خودتان دراختيارتان قرار خواهد داد. همچنين به شما کمک مي‌کند تا ذات دروني خود را کشف نمائيد. انجام اين تست درک شما از زندگي را آشکار مي‌سازد و به شما کمک مي‌کند تا ارزش‌هاي ذاتي خود را بشناسيد. يکي از قوانين اساسي در اينجا […]

جديدترين تست شخصيت
اين تست ساده شخصيت  شناسي بصيرتي عميق درباره خودتان دراختيارتان قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين به شما کمک مي‌کند تا ذات دروني خود را کشف نمائيد. انجام اين تست درک شما از زندگي را آشکار مي‌سازد و به شما کمک مي‌کند تا ارزش‌هاي ذاتي خود را بشناسيد. يکي از قوانين اساسي در اينجا پاسخ دادن سريع به تست‌هاست. فقط کافيست تمرکز کنيد، تصورات خود را شعله‌ور کنيد و اين تست را جدي بگيريد.
 

1-  تصور کنيد که در کنار جاده ايستاده‌ايد. اين جاده را توصيف کنيد.(جاده‌ايي خاکي، بزرگ‌راهي شلوغ، يا چيز ديگري؟)
 
2- خورشيددر اين لحظه کجا قرار دارد؟ (شب است يا روز؟)
 
3- به قدم زدن در امتداد جاده ادامه مي‌دهيد، به حصار مي‌رسيد. اين حصارها چگونه‌اند؟ از چه ساخته شده‌اند؟(چوبي‌اند، سنگي، يا آهني و يا ..؟)
 
4- چگونه از اين حصارها عبور مي‌کنيد؟
 
5- همچنان که به قدم زدن ادامه مي‌دهيد، به جنگل مي‌رسيد. جنگل پيش روي را توصيف کنيد. روشن است يا تاريک؟ مملو از درختان صنوبر است يا جنگلي مملو از درختان متفاوت؟
 
6- در اين جنگل مسيري وجود دارد. در امتداد اين مسير حرکت مي‌کنيد، ناگهان کليدي را روي زمين مشاهده مي‌کنيد. شکل ظاهري کليد چگونه است؟ با کليد چه مي‌کنيد؟ آن را برمي‌داريد، رهايش مي‌کنيد و يا روي يک درخت آويزانش مي‌کنيد؟
 
7- به راه خود ادامه مي‌دهيد و به رودخانه‌ايي مي‌رسيد. اين رودخانه را توصيف کنيد؟ چه مي‌کنيد؟ وارد آب مي‌شويد يا در کنار رودخانه مي‌نشينيد؟
 
8- پس از پشت سر گذاشتن رودخانه، به خانه‌ايي که در روياهايتان مي‌ديديد، نزديک مي‌شويد. مرد يا زن روياهاي شما از خانه خارج مي‌شود و از شما دعوت مي‌کند تا براي هميشه با هم در آنجا بمانيد. واکنش شما چيست؟
 
9- دقيقاً پشت خانه مسيري وجود دارد. چه توصيفي از مسير داريد؟ دوباره با موانع جديد روبرو مي‌شويد؟ چه نوع موانعي؟ آيا اين موانع همچون موانع ابتداي مسير هستند يا خير؟
 
10- خورشيد در آن لحظه کجا قرار دارد؟
 

تفسيرتست 
اين تست‌هاي ساده شخصيت نکات متعددي را درباره ادراک شما از زندگي آشکار مي‌سازد.
 
و حالا تفسيرتست :
1- جاده ديدگاه شما از دنياي اطراف را به تصوير مي‌کشد. اگر جاده را بزرگ‌راهي شلوغ که ماشين‌هاي زيادي از آن عبور مي‌کنند، تلقي کرده‌ايد، پس فردي بسيار فعال، پرمشغله هستيد که حداکثر استفاده را از وقت خود براي کار و فراغت مي‌کنيد. اگر جاده را خاکي تصور کرديد، زندگي آرام و سنجيده‌ايي داريد. تلاش مي‌کنيد تا وقايع را کنترل کنيد، و اجازه نمي‌دهيد تا روند طبيعي خود را طي کنند. جاده‌ با چاله و سنگ‌هاي ريز حاکي از اين است که چيزي در زندگي شما را آزار مي‌دهد. شايد مسئله‌ايي کوچک اما بسيار آزار دهنده باشد. به احتمال زياد، اين مسئله مدتهاست که شما را مي‌آزارد.
 
2- خورشيد جلوه‌ايي از برنامه‌ها، ايده‌ها و اهداف شماست. خورشيدي طلوع کرده بدان معناست که در مسير اهداف خود گام برمي‌داريد. اگر خورشيد دقيقاً بالاي سر شماست، پس در تلاشيد تا اهداف خود را اجرا نمائيد. اگر خورشيد غروب کرده، احتمالاً به اکثر اهداف خود دست يافته‌ايد.
 
3- حصار سمبلي از موانع پيش روي شماست. هر چه حصارها را بلندتر تصور نموده باشيد، بيشتر درباره شکست‌هايتان اغراق مي‌نمائيد.
 
4- نحوه برخورد با حصارها نشان مي‌دهد که چگونه از موانع زندگي عبور مي‌کنيد. اگر از حصار بالا برويد، آن را دور بزنيد يا تلاش کنيد که دري براي عبور بيابيد، پس در برابر حل مشکلات انعطاف‌پذيرتر هستيد، تلاش مي‌کنيد تا در صورت بروز مشکل آن را به سرعت و به آساني برطرف سازيد. اما اگر به حصارها ضربه بزنيد، فردي بي‌پروا هستيد که تصميمات آني مي‌گيريد.
 
5- جنگل، دنياي دروني شما را نمايان مي‌سازد. انتخاب بين روشن و تاريک بودن جنگل نشان مي‌دهد که چه درکي از زندگي خود داريد، مثبت يا منفي. جنگلي مملو از درختان متفاوت يعني فردي مشتاق هستيد که هميشه تلاش مي‌کنيد تا چيزهاي جديد بياموزيد. جنگلي از درختان صنوبر دال بر ذهني منطقي است. اينگونه افراد، قابل اعتمادند و مي‌دانند که از اهداف خود در زندگي آگاهند.
 
6- کليد، شادي شما در زندگي است. همه چيز در اينجا ساده است. هر چه کليد کوچکتر باشد، رابطه شما با اطرافيان، شادي و سلامت روحي از اهميت بيشتري برايتان برخوردار است. کليد بزرگ‌تر حاکي از اولويت مسائل مادي براي شماست. هر چه کليد زبباتر باشد، توجه بيشتري به جنبه‌هاي زيباشناختي زندگي داريد. انتخاب برداشتن کليد هم نشان مي‌دهد که شما فرصت‌هاي خود را غنيمت مي‌شماريد. آويختن کليد به درخت يا برنداشتن آن دال بر بي‌توجهي به موقعيت‌هايي که در اطرافتان فراهم مي‌شود، است.
 
7- آب احساسات شما را به تصوير مي‌کشد. آب سمبلي از عشق زندگي شماست. هر چه آب عميق‌تر باشد، احساس عميق‌تري به عشق خود داريد. اگر درياچه‌ايي آرام را تصور کرده باشيد، پس شما و عشق زندگيتان افرادي خونسرد هستيد. رودخانه‌ايي که به سرعت در جريان است و يا آبشار نشان مي‌دهد که شما فردي احساساتي هستيد و حتي توجه بيشتري از عشق خود طلب مي‌کنيد.
نشستن در کنار رودخانه نشان مي‌دهد که بودن در کنار فردي که دوستش داريد شما را شاد مي‌کند. لمس آب يا شنا کردن در رودخانه يا درياچه مي‌گويد که به توجه بيشتري از سوي فرد مورد علاقه نياز داريد.
 
8- خانه و زن يا مرد رويايي علامتي دال بر ريسک‌پذيري شماست. اين علامت‌ها همچنين ارتباط مستقيمي با مقاومت در برابر وسوسه‌ها دارد.
 
9- مسير پشت خانه سمبلي از زندگي آينده شماست. اگر موانعي در آن وجود دارد، پس از زندگي گذشته خود درس نگرفته‌ايد.
 
10- خورشيد مي‌گويد که آيا برنامه‌هاي شما با موفقيت به سرانجام مي‌رسد يا خير.
تبيان
اخبار مرتبط:
 
شخصيت شناسي افراد از روي گوشي موبايل!!
شخصيت شناسي فرم بيني
فال و شخصيت شناسي از روي گل ماه تولد
شخصيت شناسي از روي تاريخ تولد + تست روانشناسي
شخصيت شناسي از روي نوع آرايش+ مطلب جالب وعکس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد

سرمربی آرسنال باور دارد که منچستر سیتی هم لغزش خواهد داشت.

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال قرار است مقابل بورنموث قرار بگیرد. میکل آرتتا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی در مورد امتیاز از دست دادن منچستر سیتی صحبت کرد، تنها در صورت این اتفاق است که توپجی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر شانس خواهند داشت

آیا از اعماق قلبتان باور دارید که منچستر سیتی امتیاز از دست خواهد داد؟

با قلب و روحم به رخ دادن چنین اتفاقی امیدوارم، پس بله! همه شما می دانید اوضاع از چه قرار است. شما دوست دارید در همه بازی‌های خودتان دائماً پیروز شوید و به این نیاز دارید که حریفتان هم امتیاز از دست بدهد. به رخ دادن چنین اتفاقی دل بسته‌اید. ما باید کار خودمان را انجام دهیم  اگر آنها ببرند شما باید احساسات خودتان را کنترل کنید، چون اهمیتی ندارد که در آن روز چه اتفاقی می‌افتد؛ همچنان امتیازات و بازی‌های زیادی باقی مانده‌اند. شما باید عملکرد خوب خودتان را تکرار کنید و برای بازی بعد آماده شوید و با همان ریتم به زمین برگردید. این چیزی است که ما برای آن تلاش می‌کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • با بدن خود حرف بزنید (فیلم)
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند