Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:

به گزارشخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین نحوی‌نژاد گفت: در حال حاضر شاهد تعطیلیبرخی از مراکز نگهداری و یا ارائه خدمات به قشر معلول کشور هستیم.

وی افزود: درحال برنامه ریزی برای رفع این مشکل از طریق خرید خدمت هستیم.

معاون امورتوانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اختصاص بودجه ای خاص از سوی سازمانبهزیستی کشور به منظور خرید خدمت از مراکز خصوصی ارائه خدمات به معلولان خبرداد وتصریح کرد: بودجه اختصاصی برای خرید خدمت از بخش خصوصی در نظر گرفته شده و با اینکار به دنبال این هستیم که در راستای رفع نیازهای جامعه هدف سازمان بهزیستی کشوراقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوی‌نژاد باانتقاد از تحت پوشش بیمه قرار نداشتن خدمات معلولان اظهارکرد: متاسفانه بیمه هاخدمات مورد نیاز معلولان را پوشش نداده و همین موضوع نیز سبب شده این قشر با مشکلاتزیادی مواجه شوند.

وی از ایجادمراکز جامع توانبخشی در مناطق محروم کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: مقرر شده در 30شهرستان محروم کشور در سال جاری مراکز جامع توانبخشی دایر شود.

معاون امورتوانبخشی سازمان بهزیستی کشور خواستار همکاری هر چه بیشتر سازمان برنامه و بودجهبا سازمان بهزیستی کشور شد و گفت: درخواست ما این است که سازمان برنامه و بودجهشرایطی را فراهم کند تا ما در سازمان بهزیستی کشور قادر به جذب نیرو در پست هایسازمان ویژه ارائه خدمات به معلولان شویم.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید جهان نژادیان افزود: با توجه به اهمیت نقش استان خوزستان در تامین امنیت غذایی کشور، با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در استان و نظارت استاندار و معاونین، عملیات انتقال گندم از مراکز روباز به سیلو‌ها در دستور کارقرار گرفت.

وی ادامه داد: و به منظور صیانت از دسترنج گندمکاران خوزستان با فعالیت شبانه روزی تمام نیرو‌ها اعم از کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی و اداره کل تعاون روستایی خوزستان با چادر کشی و محافظت اصولی هیچ گونه خسارتی به گندم‌های موجود در مراکز رو باز وارد نگردید.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد:  از ابتدای فصل خرید گندم از  ۲۰ فروردین تا کنون بیش از ۸۷۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.
جهان نژادیان گفت:  از این میزان بیش از ۶۵۰ هزار تن در مراکز نگهداری روباز خریداری شده بود و در راستای انتقال این حجم از گندم به مراکز ذخیره سازی استاندارد شاهد یکی از بزرگترین و حساس‌ترین عملیات‌های لجستیکی کشور بودیم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از این مراکز به کارخانجات آرد و سیلو‌های ذخیره سازی استان همچنین مطابق برنامه ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان‌های دیگر کشور انتقال داده شد.
وی ادامه  داد: در حال حاضر موجودی گندم مراکز روباز کمتر از ۲۵ هزار تن گندم می‌باشد که همین میزان هم قطعا امروز پایان موجودی گندم در مراکز روباز استان خواهد بود..

دیگر خبرها

  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست